Nej ingen "negative" tal - ordet negativt må i denne sammehæng være et
relative normativt begreb for hvad er positiv og negativ i denne
kausalitet - for superbilisten kan stigningen være positiv og for andre
samme tal negativ - det handler om grundlagt for ens synspunkt i forhold til
hvordan man statistisk tolker talene i tabellen, men indiskutabelt er det at
trafikke til og fra København stiger og den logiske slutning heraf må være
en stigende mængde af biler i hovedstaden.
Nb. Jeg har ikke forholdt mig til om det udfra mit syn er positivt eller
negativt men blot formidler statistisk materiale.
Onix
"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411d3ac0$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "onix" <dhdhdhd@dhdhdhd.de> wrote in message
> news:cfictv$1psq$1@news.cybercity.dk...
> >
http://www.vejdirektoratet.dk/imageblob/cache/77335.pdf
> >
> >
> Kortet indeholder da ingen negative tal?
>
> Nå men sagen er jo egentlig at trafikmængden ind og ud af byen er faldet
> gennem de sidste år. Men da Københavnerne selv får flere og flere biler,
> bliver der altså flere flere biler inde i byen. Det lader ikke til at
> journalisten fra Metro Express havde fattet en brik af det, og politikerne
> vil selvfølgelig igen begynde at tale om roadpricing og bompenge, selv om
> problemet er, at der ikke er P pladser nok til Københavnerne selv.
>
> /Claus
>
>