Jon Larsen wrote:
> Ævs.. Ringede til KS.Motor idag....De havde ikke flere tilbage. Så Jes..
> du fik den sidste... De ville dog se om de kunne skaffe flere...
>
*gnæk* *gnæk*
Undskyyyyld
Men nu skal jeg jo også lige hive de KS-hoveder lidt i ørerne, så jeg kan
få en ordentlig graf, hvor kurverne er efter _samme_ standard. Og så er der
jo også det med de muligvis fejlagtige rpm-målinger :-/
Hvad angår den japanske manual til m-max boksen arbejder jeg på at få den
oversat. Jeg fandt en japser på icq der gerne ville, men jeg har ikke lige
hørt noget fra ham. Men ellers er der jo masser af andre japsere
Der er jo også to ledninger, som jeg ikke ved hvor skal sidde. Jeg regner
med at splitte boksen ad (den er ikke fyldt med hærdet snot som så meget
andet), så jeg kan se hvad den er lavet af. Hvis nu det er et rimeligt
gennemskueligt kredsløb, så er det måske muligt at lure om det bare er
nogle +/- ledninger eller hvad.
> Ellers vil jeg bare spørge om der er nogen der evt. ved hvor man kan få
> sådan en boks ??
>
Rune Larsen ved måske noget om det. I tråden "GSXR250 opfølgning-færdig"
ser det ud til at han har noget erfaring med de forskellige sjove boxe, så
måske ved han hvor man ellers kan købe en.
> Hov.... forresten...
> Modellen køre lidt for magert på de 2 af cylindrene... Begg cylindre høre
> til den samme karb.
> Da jeg fik udstødningen på fik jeg den også dysset ind, så begge CV-Karb's
> burde jo køre med samme dyse-størrelse ( går jeg da ud fra, men intet er
> jo sikkert)
> Lagde mærke til at membranen fra den pågældende karb, er lidt "stiv" i det
> kan det evt. være at der så er en lille revne eller hul hvor der kan suges
> falsk luft ind ??
> Evt. en lille revne i en af studsene til cylindrene??
> eller hvis tændrøret ikke slutter helt tæt??
>
Til det med indsugningsgummiet mener jeg at der er at trick med at sprøjte
dieselstart på gummiet. Hvis motoren så stiger i rpm, så er den gal. Men
vent hellere lige til nogen har bekræftet det
> Håber på at få nogle gode svar
>
Hmm, var det her godt nok?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 -
http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER - Bundtræk, hvad er det?