/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Ny motorcykel
Fra : Bent Madsen


Dato : 04-05-01 22:42

Hejsa..
jeg er endelig på vej til at blive en stor motorcyklist..
får mit store plastikbevis til september..

kører i øjeblikket på en gsx250r..
og nu er sagen at jeg skal ud og finde mig en ny... er godt ved at være træt
af 250'eren.. den er sjov nok... MEN!!.. ik efter 2 år i træk.. hver dag..
puha.... (GI MIG OPTRÆK)

nå.. nok om det..

jeg har kigget på tre cykler, hvilket nok er meget forskellige, men det er
dem som jeg indtil videre har savlet lidt ud over:
GSX750F -- 115K
SV650S -- 100K
Yamaha Thundercat (600cc) -- 140K

er der nogen som kan give mig goe råd... prisforskellen er jo enorm.. synt's
jeg.. (stadigvæk studerende jo).
kan nogle give mig fordele/ulemper om nogle af dem?
og så er der det der med kræfterne... nogle snakker om at hestekræfterne
ikke passer med det som der står på papirene?... noget med
baghjulseffekt?... (hjælp)

og sv650'eren er jo en 2cylindret... med 74hk... kan man sammenligne dens
optræk med en gsx750f ??.. altså... styrkemæssigt?... om hvordan og hvor
hurtigt den smutter op over de hundrede?...

thundercatten er jeg temmelig lun på.. da den vidst nok også er en fed
touring cykel.. har jeg hørt... men den er jo så pokkers dyr.. iforhold til
de andre... er den det værd?.... (og den har vidstnok også noget brutalt
under kåben)

det ville være rart med nogle ideer... jeg er blevet lidt blank på det
område... kan ik finde ud af hvad der er godt og dårligt mere...
evt. også om nogle kender til vedligeholdelsespriser over længere tid...
måske også forbrug ?.. olie & benzin ?... dæk?.. måske?

Venligt Spørgende..
Stefan



 
 
Steffen Hansen aka. ~ (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Steffen Hansen aka. ~


Dato : 05-05-01 23:22

"Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> wrote in message
news:9cv7ps$533$1@news.inet.tele.dk...
> jeg har kigget på tre cykler, hvilket nok er meget forskellige, men det er
> dem som jeg indtil videre har savlet lidt ud over:
>
> GSX750F -- 115K
Lidt for kedelig (I høj grad til prisen. Og specielt fordi du har
kørt så længe på en GSX-R250'er).. Køb en Corolla i stedet

> SV650S -- 100K
Køb den... IMHO er der intet der kommer i nærheden til prisen..

> Yamaha Thundercat (600cc) -- 140K
Dooooooh... 140K for en dateret 600... Please...

/Steffler




Rune Larsen (04-05-2001)
Kommentar
Fra : Rune Larsen


Dato : 04-05-01 23:31


"Steffen Hansen aka. Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en meddelelse
news:40GI6.458$Qq2.32798@news.get2net.dk...

> > Yamaha Thundercat (600cc) -- 140K
> Dooooooh... 140K for en dateret 600... Please...

Stadig _noget_ billigere end en anden ny 600.
Thundercatten er en af dem der står langt oppe på min ønskeliste, da den
kombinerer sportslighed, touringegenskaber og godt udseende med en passende
pris.

SVeren med dens V2'er falder absolut ikke i min smag, efter en prøvetur på
den.

/Rune



Steen S. Schmidt (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 05-05-01 00:44

> SVeren med dens V2'er falder absolut ikke i min smag, efter en prøvetur på
> den.

Hehe - V2 og 2T falder vel også i ca. hver sin ende af motorgangsspektret,
eller hva' Rune?

Mvh
Steen



Michael K.S. (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 05-05-01 00:25

On Sat, 5 May 2001 00:43:52 +0100, "Steen S. Schmidt"
<SSchmidt@nospam.dk> wrote:

>Hehe - V2 og 2T falder vel også i ca. hver sin ende af motorgangsspektret,
>eller hva' Rune?

_Overhovedet_ ikke_,de bedste 2-taktere er nemlig klart V-2'ere,når vi
taler 2-cylindrede i hvert fald.

-M



Morten Christensen (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Morten Christensen


Dato : 05-05-01 11:09


"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
news:cae6ftgntmklgjiim4776agbeld76k2h14@4ax.com...
> _Overhovedet_ ikke_,de bedste 2-taktere er nemlig klart V-2'ere,når vi
> taler 2-cylindrede i hvert fald.
>
*Fnis*

Har du da nogle eksmpler på 2-cylindrede, som er V4'er??

))


--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup
GSX600F '91



Michael K.S. (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 05-05-01 11:41

On Sat, 5 May 2001 12:09:23 +0200, "Morten Christensen"
<mochr@worldonline.dk> wrote:

>
>"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
>news:cae6ftgntmklgjiim4776agbeld76k2h14@4ax.com...
>> _Overhovedet_ ikke_,de bedste 2-taktere er nemlig klart V-2'ere,når vi
>> taler 2-cylindrede i hvert fald.
>>
>*Fnis*
>
>Har du da nogle eksmpler på 2-cylindrede, som er V4'er??

Nej men nu findes der altså også 2-cylindrede 2-takts-rækkemotorer
ik'......læs det evt. en gang til ).

-M

Armand (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 05-05-01 12:00


Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> skrev i en
news:YkQI6.7799$T22.605036@news010.worldonline.dk...
>
> "Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> news:cae6ftgntmklgjiim4776agbeld76k2h14@4ax.com...
> > .............er nemlig klart V-2'ere,når vi taler 2-cylindrede i
hvert fald.
> *Fnis*
> Har du da nogle eksmpler på 2-cylindrede, som er V4'er??

Jeg fniser med: F****************

/
Armand.



Rune Larsen (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Rune Larsen


Dato : 05-05-01 08:32


"Steen S. Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:HgGI6.7415$T22.542118@news010.worldonline.dk...

> Hehe - V2 og 2T falder vel også i ca. hver sin ende af motorgangsspektret,
> eller hva' Rune?

Absolut ikke. Jeg har faktisk selv to V2 to-taktere...
Det jeg ikke kan lide ved SV'eren (og millen for den sags skyld) er at hele
lortet ryster sådan, og at motorbremsen er så voldsom - det er slet ikke en
fornemmelse jeg er kompatibel med.
Jeg hælder absolut mere til de 4-cylindrede modeller, hvis det absolut
_skal_ være en diesel.

/Rune



Peder Eskildsen (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Peder Eskildsen


Dato : 05-05-01 09:20

On Sat, 5 May 2001 09:31:32 +0200, "Rune Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk>
wrote:

>Det jeg ikke kan lide ved SV'eren (og millen for den sags skyld) er at hele
>lortet ryster sådan, og at motorbremsen er så voldsom - det er slet ikke en
>fornemmelse jeg er kompatibel med.

Er det ikke lige så meget måden effekten kommer på?
Jeg prøvede for nyligt at bytte Millen med en Fireblade, som jeg
nærmest syntes føltes tam - også ved de omdrejninger, hvor der sker
noget.
Jeg ved den ikke er det, (og fik da også bevist det, da den pludselig
kørte meget hurtigt...) men den føles altså tam, når man er vant til
V2 bulderet.
M.ht. motorbremse kan jeg kun give dig ret, men også det har jeg
vænnet mig til. Jeg syntes jeg skulle bremse hele tiden på den
Fireblade - normalt slipper jeg bare gassen, så sker det nærmest af
sig selv..

>Jeg hælder absolut mere til de 4-cylindrede modeller, hvis det absolut
>_skal_ være en diesel.

HEY!


--
Peder
m/Mille

Steen S. Schmidt (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 05-05-01 15:23

> Det jeg ikke kan lide ved SV'eren (og millen for den sags skyld) er at
hele
> lortet ryster sådan

Ryster SV'eren? Det har jeg ikke lagt mærke til...

> og at motorbremsen er så voldsom - det er slet ikke en
> fornemmelse jeg er kompatibel med.

Ok, det forklarer jo en del. Jeg synes det er fedt

> Jeg hælder absolut mere til de 4-cylindrede modeller, hvis det absolut
> _skal_ være en diesel.

Hmm, dem er der mange fede af - jeg synes så til gengæld ikke at R4 har
sjæl. Sådan er vi jo så forskellige

Mvh
Steen



Thomas Fries (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Fries


Dato : 05-05-01 14:54

Hej

SV650S, må da være det bedste bud i prisklassen, Er ihvertfald utrolig glad
for min. Specielt V2 lyden, og den måde den trækker på. Desuden er
styreegenskaberne helt i top efter min mening(samt bremser osv.osv.).
Mellemaccelerationerne er også utrolige sammenlignet med selv langt større
maskiner.
Kan kun anbefales.

Mvh Thomas Fries
Lykkelig SV650S ´99 ejer





Rune Larsen (06-05-2001)
Kommentar
Fra : Rune Larsen


Dato : 06-05-01 08:39


"Steen S. Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:I8TI6.7955$T22.630831@news010.worldonline.dk...

> Ryster SV'eren? Det har jeg ikke lagt mærke til...

Ikke så coldsomt som millen, men jeg syntes da nok det rumler lidt når man
fyrer til den...

> Hmm, dem er der mange fede af - jeg synes så til gengæld ikke at R4 har
> sjæl. Sådan er vi jo så forskellige

Klart - og der skal IMO være plads til det hele. Nu gik tråden jo på at
anbefale en motorcykel - og det har var bare min mening....

/Rune



Steen S. Schmidt (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 05-05-01 00:38

> jeg har kigget på tre cykler, hvilket nok er meget forskellige, men det er
> dem som jeg indtil videre har savlet lidt ud over:
> GSX750F -- 115K

Fin touringbåd.

> SV650S -- 100K

Billigt legetøj - ikke god til langfart

> Yamaha Thundercat (600cc) -- 140K

Lidt af begge dele, men koster også derefter.

Personligt synes jeg en SV'er (har haft to) er et kanon fedt stykke
legetøj - heller ikke underpowered når du kommer fra en GSX250R.
Thundercat'en er en komfortabel halvracer - kan du li' god effekt, men vil
gerne kunne køre 2-300 km på motorvej uden at blive sur, så byt SV'eren med
cat'en. GSXF'eren ville jeg ikke vælge - er ikke rigtigt nogen af delene,
men du kan jo vælge den hvis du synes den ser godt ud (det synes jeg lidt).

> og så er der det der med kræfterne... nogle snakker om at hestekræfterne
> ikke passer med det som der står på papirene?... noget med
> baghjulseffekt?... (hjælp)

SV'eren er godt med, med ca. de samme baghjulsheste, som den er opgivet til
i motoren. Både cat'en og GSXF'eren er knap 10 heste under motoropgivelsen.

> og sv650'eren er jo en 2cylindret... med 74hk...

70 hk.

> kan man sammenligne dens
> optræk med en gsx750f ??.. altså... styrkemæssigt?... om hvordan og hvor
> hurtigt den smutter op over de hundrede?...

Hæhæ - SV'eren accelererer fra det meste der ikke står "R" på - også
GSXF'eren med lethed. GSXF'eren kører dog fra den på toppen, men står stille
indtil 200 (så kan SV'eren ikke køre hurtigere, og efter et par kilometer er
den indhentet . GSX600F'eren er endnu langsommere og næsten lige så tung
som 750'eren, så den er blot ladt tilbage i støvet hvis du sætter de fire
maskiner op mod hinanden i lyskrydsræs.

> thundercatten er jeg temmelig lun på.. da den vidst nok også er en fed
> touring cykel.. har jeg hørt... men den er jo så pokkers dyr.. iforhold
til
> de andre... er den det værd?.... (og den har vidstnok også noget brutalt
> under kåben)

Ja, den har mere effekt end de to andre, og jeg synes også den er
prisforskellen værd, hvis du gerne vil toure. Så ser den jo godt ud, men er
også pokkers dyr i forhold til eksempelvis en brugt SV'er '99 eller '00 til
80 kkr (har du overvejet det?).

> det ville være rart med nogle ideer... jeg er blevet lidt blank på det
> område... kan ik finde ud af hvad der er godt og dårligt mere...

Se om du kan prøve dem alle - de er meget forskellige, og du vil ikke være i
tvivl om hvilken du synes bedst om.

> evt. også om nogle kender til vedligeholdelsespriser over længere tid...
> måske også forbrug ?.. olie & benzin ?... dæk?.. måske?

Dæk bliver dyrere og dyrere efterhånden som du vænner dig til maskinen
Jeg har kun vedligeholdelseserfaringer med SV'eren, men den skulle blot have
sine serviceeftersyn hos Rydberg, så var den glad. De lå fra 1100 til 2500
pr. 6 kkm. De originale MEz4 holder ca. 11-12 kkm, og er elendige i
regnvejr - Michelin Pilot Sport er rigtig gode til SV'eren, og holder måske
6-7 kkm. En SV'er (i hvert fald '99'ere) skal stilles i karburatorerne ved
det første serviceeftersyn - det giver noget der føles som dobbelt så meget
træk i mellemområdet for 200 kr. Til gengæld ryger den fra 22 til 19 km/l.
Så satte jeg et bulderjern på, og røg så ned på 16-17 km/l uden andet end
flere dB-heste

Mvh
Steen



Jesper Sørensen (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Sørensen


Dato : 05-05-01 00:07

For det første har en Yanaha Thndercat ikke 140 hk . den har "kun" 100 hk ..
standard ihvertfald ..

men for at sige det jeg egentlig ville .. En Yamaha TRX 850 er den fedeste
cykel i prisklassen ..

Nypris 120k .

den er suveren i sving og de 2 cyl har den fedeste lyd ..

Den er svær at få fat i brugt, fordi at dem der har købt vil ikke af med
den, hvilket endnu mere beviser at den er en suveren cykel ..

/J

"Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:9cv7ps$533$1@news.inet.tele.dk...
> Hejsa..
> jeg er endelig på vej til at blive en stor motorcyklist..
> får mit store plastikbevis til september..
>
> kører i øjeblikket på en gsx250r..
> og nu er sagen at jeg skal ud og finde mig en ny... er godt ved at være
træt
> af 250'eren.. den er sjov nok... MEN!!.. ik efter 2 år i træk.. hver dag..
> puha.... (GI MIG OPTRÆK)
>
> nå.. nok om det..
>
> jeg har kigget på tre cykler, hvilket nok er meget forskellige, men det er
> dem som jeg indtil videre har savlet lidt ud over:
> GSX750F -- 115K
> SV650S -- 100K
> Yamaha Thundercat (600cc) -- 140K
>
> er der nogen som kan give mig goe råd... prisforskellen er jo enorm..
synt's
> jeg.. (stadigvæk studerende jo).
> kan nogle give mig fordele/ulemper om nogle af dem?
> og så er der det der med kræfterne... nogle snakker om at hestekræfterne
> ikke passer med det som der står på papirene?... noget med
> baghjulseffekt?... (hjælp)
>
> og sv650'eren er jo en 2cylindret... med 74hk... kan man sammenligne dens
> optræk med en gsx750f ??.. altså... styrkemæssigt?... om hvordan og hvor
> hurtigt den smutter op over de hundrede?...
>
> thundercatten er jeg temmelig lun på.. da den vidst nok også er en fed
> touring cykel.. har jeg hørt... men den er jo så pokkers dyr.. iforhold
til
> de andre... er den det værd?.... (og den har vidstnok også noget brutalt
> under kåben)
>
> det ville være rart med nogle ideer... jeg er blevet lidt blank på det
> område... kan ik finde ud af hvad der er godt og dårligt mere...
> evt. også om nogle kender til vedligeholdelsespriser over længere tid...
> måske også forbrug ?.. olie & benzin ?... dæk?.. måske?
>
> Venligt Spørgende..
> Stefan
>
>



Morten Juel (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 05-05-01 00:10

> For det første har en Yanaha Thndercat ikke 140 hk . den har "kun" 100 hk
...
> standard ihvertfald ..

Det var prisen han havde skrevet !!

Mvh
Morten



Steen S. Schmidt (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 05-05-01 01:15

> Yamaha TRX 850
[...]
> Den er svær at få fat i brugt, fordi at dem der har købt vil ikke af med
> den, hvilket endnu mere beviser at den er en suveren cykel .

Eller også at den ikke rigtig er markedsført og solgt i Danmark

Mvh
Steen



Jan Jensen (05-05-2001)
Kommentar
Fra : Jan Jensen


Dato : 05-05-01 22:40

Den er jeg med på.
Yamaha´s TRXér er en fed kværn, selv om den har nogle år på bagen.
Lidt dyrere end SV650S (som i øvrigt "skralder" forbavsende lidt i motoren
af en Suzi at være !) , men efter min mening klart flottere/frækkere design
og noget mere motorkraft.

Jan
XJR 1300


Jesper Sørensen <otiss@compaqnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cvcmi$qa5$1@news.inet.tele.dk...
> men for at sige det jeg egentlig ville .. En Yamaha TRX 850 er den fedeste
> cykel i prisklassen ..
>
> Nypris 120k .
>
> den er suveren i sving og de 2 cyl har den fedeste lyd ..
>
> Den er svær at få fat i brugt, fordi at dem der har købt vil ikke af med
> den, hvilket endnu mere beviser at den er en suveren cykel ..
>
> /J
>
> "Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:9cv7ps$533$1@news.inet.tele.dk...
> > Hejsa..
> > jeg er endelig på vej til at blive en stor motorcyklist..
> > får mit store plastikbevis til september..
> >
> > kører i øjeblikket på en gsx250r..
> > og nu er sagen at jeg skal ud og finde mig en ny... er godt ved at være
> træt
> > af 250'eren.. den er sjov nok... MEN!!.. ik efter 2 år i træk.. hver
dag..
> > puha.... (GI MIG OPTRÆK)
> >
> > nå.. nok om det..
> >
> > jeg har kigget på tre cykler, hvilket nok er meget forskellige, men det
er
> > dem som jeg indtil videre har savlet lidt ud over:
> > GSX750F -- 115K
> > SV650S -- 100K
> > Yamaha Thundercat (600cc) -- 140K
> >
> > er der nogen som kan give mig goe råd... prisforskellen er jo enorm..
> synt's
> > jeg.. (stadigvæk studerende jo).
> > kan nogle give mig fordele/ulemper om nogle af dem?
> > og så er der det der med kræfterne... nogle snakker om at hestekræfterne
> > ikke passer med det som der står på papirene?... noget med
> > baghjulseffekt?... (hjælp)
> >
> > og sv650'eren er jo en 2cylindret... med 74hk... kan man sammenligne
dens
> > optræk med en gsx750f ??.. altså... styrkemæssigt?... om hvordan og hvor
> > hurtigt den smutter op over de hundrede?...
> >
> > thundercatten er jeg temmelig lun på.. da den vidst nok også er en fed
> > touring cykel.. har jeg hørt... men den er jo så pokkers dyr.. iforhold
> til
> > de andre... er den det værd?.... (og den har vidstnok også noget brutalt
> > under kåben)
> >
> > det ville være rart med nogle ideer... jeg er blevet lidt blank på det
> > område... kan ik finde ud af hvad der er godt og dårligt mere...
> > evt. også om nogle kender til vedligeholdelsespriser over længere tid...
> > måske også forbrug ?.. olie & benzin ?... dæk?.. måske?
> >
> > Venligt Spørgende..
> > Stefan
> >
> >
>
>



Steen S. Schmidt (06-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 06-05-01 00:18

> Den er jeg med på.
> Yamaha´s TRXér er en fed kværn, selv om den har nogle år på bagen.
> Lidt dyrere end SV650S

20-25000 er vel ikke "lidt" i den sammenhæng? I 1999 var det 40000,-, så man
bør købe sådan en!

> (som i øvrigt "skralder" forbavsende lidt i motoren
> af en Suzi at være !)

Rigtig god motor er folk enige om.

> men efter min mening klart flottere/frækkere design

Fedt med to udstødninger, men til gengæld mere risikabelt hvis man vælter,
og dyrere at udskifte hvis man vil have råwejern på Gitterstellet har
SV'eren også.

> og noget mere motorkraft.

TRX850 har 84 hk til 206 kg fuldtanket, SV650S har 70 hk til 186 kg
fuldtanket. Det er 2,45 kg/hk til TXR'eren, og 2,66 kg/hk til SV'eren.
SV'eren er notorisk berømt for næsten ikke at miste noget effekt igennem
transmissionen (har den i virkeligheden flere kræfter i motoren end
opgivet?), så den ligger typisk på 68-70 på baghjulet. Dette betyder at hvis
TRX'eren mister 6 hk i transmissionen (ren spekulation, men meget
sandsynligt), så står de lige vægt/effekt-mæssigt. Så det er ikke en verden
til forskel. At der så er langt færre TRX850'ere på gaden kan jo være både
en fordel og en ulempe...

Mvh
Steen



Jesper Pedersen (06-05-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Pedersen


Dato : 06-05-01 19:31


> jeg har kigget på tre cykler, hvilket nok er meget forskellige, men det er
> dem som jeg indtil videre har savlet lidt ud over:
> GSX750F -- 115K
> SV650S -- 100K
> Yamaha Thundercat (600cc) -- 140K

Hvad med:
Suzuki GSF600S Bandit ca.87K
Yamaha FZS600Fazer S ca.117K
Honda CB600Hornet ca.115K

Bare lidt flere forslag i samme stil.
Af de 6 ville jeg nok vælge Honda'en da jeg syntes den er fedest i designet.

Mvh

Jesper
CX500



Bent Madsen (07-05-2001)
Kommentar
Fra : Bent Madsen


Dato : 07-05-01 17:47


> Hvad med:
> Suzuki GSF600S Bandit ca.87K
> Yamaha FZS600Fazer S ca.117K
> Honda CB600Hornet ca.115K

jo... men er det ik dem med "open" front ?..
dvs. hvor man kan se motoren!...
det tænder jeg ik så meget på..
men.. jo.. jeg har da kørt en tur på en Fazer, og den var da meget lækker,
men jeg kunne godt tænke mig,, noget.. LIDT mere sportspræget..
deraf de nævnte cykler.



Lisbeth Louring & An~ (08-05-2001)
Kommentar
Fra : Lisbeth Louring & An~


Dato : 08-05-01 23:22

> > Hvad med:
> > Suzuki GSF600S Bandit ca.87K
> > Yamaha FZS600Fazer S ca.117K
> > Honda CB600Hornet ca.115K
>
> jo... men er det ik dem med "open" front ?..
> dvs. hvor man kan se motoren!...
> det tænder jeg ik så meget på..
> men.. jo.. jeg har da kørt en tur på en Fazer, og den var da meget lækker,
> men jeg kunne godt tænke mig,, noget.. LIDT mere sportspræget..
> deraf de nævnte cykler.

Hvad så med en brugt Suzuki Gsx-r 750? Privat burde man kunne få en '96-'97
ikke ret langt over 100kkr. Det skulle vist være en temmelig fed sportster.
Anders Olesen



Bent Madsen (09-05-2001)
Kommentar
Fra : Bent Madsen


Dato : 09-05-01 00:30


> Hvad så med en brugt Suzuki Gsx-r 750? Privat burde man kunne få en
'96-'97
> ikke ret langt over 100kkr. Det skulle vist være en temmelig fed
sportster.
> Anders Olesen

ja.. jo...

jeg har kigget på to brugte cykler som jeg er lidt lune på... men det er det
med km-tallet :-/

en Suzuki gsx750r fra 94 (med det gamle design)
den har kørt 52Kkm til en pris på 90K

en kawasaki zx750r fra 91 (med det gamle touring venlige design)
den har kørt 66Kkm til en pris på 80K

det lyder jo ALT for lækkert..
men jeg har selv en brugt mc..
og HOLD KÆFT!!.. hvor er jeg træt af den... (gsx250r)...
lortecykel...
men.. jaja, det er også min første... (indtil videre har jeg brændt 7x4
tændrør af på den .. (af 35kr stk.))
skiftet fordæmper pakning, skiftet kabler på hele lortet, skiftet kædekit,
skiftet det meste af det elektroniske system (det virker stadigvæk ik)
nu er der gået en FUCKIN pære, og har skiftet bremseklodser 2 gange på både
for og bag..
og jeg har kun haft den i to år..

(blev mere og mere arrig mens jeg skrev det.. hehehe. )


hmm. og den var en 91'er med kun 5500km på bagen...

Så.. jeg gik og tænkte på om (for mine nervers skyld).. ik jeg skulle
investere i en helt ny ?






Jes Vestervang (09-05-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 09-05-01 00:38

Bent Madsen wrote:

>
> > Hvad så med en brugt Suzuki Gsx-r 750? Privat burde man kunne få en
> '96-'97
> > ikke ret langt over 100kkr. Det skulle vist være en temmelig fed
> sportster.
> > Anders Olesen
>
> ja.. jo...
>
> jeg har kigget på to brugte cykler som jeg er lidt lune på... men det er
> det med km-tallet :-/
>
> en Suzuki gsx750r fra 94 (med det gamle design)
> den har kørt 52Kkm til en pris på 90K
>
> en kawasaki zx750r fra 91 (med det gamle touring venlige design)
> den har kørt 66Kkm til en pris på 80K
>
> det lyder jo ALT for lækkert..
> men jeg har selv en brugt mc..
> og HOLD KÆFT!!.. hvor er jeg træt af den... (gsx250r)...
> lortecykel...
-snip- den er dum
Jamen, hvad har du dog gjort ved den?!?
Sært, min opfører sig da rimeligt fornuftigt
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER

Bent Madsen (09-05-2001)
Kommentar
Fra : Bent Madsen


Dato : 09-05-01 00:42

> -snip- den er dum
> Jamen, hvad har du dog gjort ved den?!?
> Sært, min opfører sig da rimeligt fornuftigt

jeg ved det ik..
den kører sådanset fint nok nu...
.... men.. jeg ved det ik..
min mekaniker fatter heller ik noget...
det måske bare en periode hvor den havde lyst til at brænde lidt tændrør
af....
og... jeg ved ik..
den havde vidst stået stille i 1½ år i forretningen.. (det skal nok gøre det
hele slapt)
.....
hmmmm.. jeg ved sgu ik...

jeg tror bare at jeg har været lidt uheldig...
tror bare at jeg vil købe en ny cykel.. hvis jeg kan..

hvis jeg sparer mange penge op:
Yamaha Thundercat

hvis jeg sparer lidt flere op:
Yamaha Thunderace

Hvis jeg vinder i lotto:
BMW K1200RS (nam)



Jes Vestervang (09-05-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 09-05-01 16:43

Bent Madsen wrote:

> > -snip- den er dum
> > Jamen, hvad har du dog gjort ved den?!?
> > Sært, min opfører sig da rimeligt fornuftigt
>
> jeg ved det ik..
---
> ... men.. jeg ved det ik..
---
> og... jeg ved ik..
----
> hmmmm.. jeg ved sgu ik...
>
> jeg tror bare at jeg har været lidt uheldig...
---
Hmm, det er da ærgerligt
Jeg har vist været rimelig heldig med min, men jeg går nu også og overvejer
at købe noget nyere og lidt større. Jeg ved egenlig heller ike helt
hvorfor. Jeg er egentlig glad nok for den, men nyere, større og bedre er jo
altid godt
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177611
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409310
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste