Madras
Fra : Craig David

Dato : 02-05-01 22:04

Hvor i hunner køber man en madras (ikke skumgummi) til en junoseng? Findes
der firmaer der laver springmadrasser efter mål? -Eller hvad med Futon? er
det noget der kan bruges.
Bemærk : ikke skumgummimadras.

/CD

PS vi bor i Århus, men er mobile.

Fra : Lill

Dato : 03-05-01 09:31

Har i undersøgt med Flexsa, mener at de har en god springmadras.

Mvh
Lill

Fra : Craig David

Dato : 03-05-01 21:42

Hvor bor De henne? Jeg har aldrig hørt om Flexsa før.
CD

Fra : Lotte L.

Dato : 10-05-01 10:32

Craig David <40@c.dk> skrev i meddelelsen
<9csfn6$vsq$1@tnews.inet.tele.dk>...
>Hvor bor De henne? Jeg har aldrig hørt om Flexsa før.
>CD

Flexa er et mærke og kan købes mange forskellige steder. Prøv fx en kæde der
hedder noget i retning af: "Trævarefabrikkernes udsalg" eller en anden
møbelforretning.

Fra : Tine Andersen

Dato : 13-05-01 10:04

"Lotte L." <llh@hum.auc.dk> wrote in message

> [...]
der
> hedder noget i retning af: "Trævarefabrikkernes udsalg" eller en anden

ILVA handler med FLEXA. Vi plejer at købe ca. 375-kr's-madrasser hos ILVA
til vores flexa-senge.

Med venlig hilsen
Tine

Fra : Allan & Kathe

Dato : 03-05-01 07:47

Mener at Baby Sam kan skaffe dem hjem, men ved ikke helt, hvad de er lavet
af.