Mit 4-hjulede askebæger bestemte sig for at knække forrøret for 2. gang
indenfor et år, og denne gang var der ikke meget gods tilbage at svejse i,
så jeg måtte på jagt..
Brugte et par timer på at finde et sted hvor stumpen var på lager.. Pølede i
godt 2 timer med at få løsnet bolte fra kat og manifold, baksede det nye rør
på plads og bøvlede yderligere en lille times tid med at få skidtet skruet
fast....
Hvordan f*nden håndterer mekkeren de der fjeder-bolt-tingester, der holder
forrør op på manifolden ?? De er da ikke til at få på plads igen, når man
skal ramme et gevind i manifolden med mig liggende under bilen med en
topnøgle med kardanled ( har ingen grav/lift, og det er umuligt at komme til
ovenfra med min ellers rimeligt velassorterede værktøjskasse )
Jeg nåede til det punkt hvor jeg var på kanten til at svejse lortet fast,
men undlod dog
Er det mig der ikke kender tricket, eller er det bare noget bøvl?
mvh
peter, som ikke har det store perlegruscertifikat...