Hvad gør jeg ved storken?
Fra : Michael-7500

Dato : 09-05-04 21:26

Da jeg fødte vores 2. barn for 7 uger siden købte min mand en stork, som
stod ved hoveddøren de første tre uger efter fødslen. Herefter er den taget
væk, men ... nu står den i et hjørne på terrassen, og vi har talt om at vi
egentlig godt kunne tænke os at "gøre et eller andet ved den". Det betød
meget for mig at han havde sat den stork ved døren (havde ønsket mig en ved
datterens fødsel for to år siden), og derfor har jeg lidt svært ved at den
"bare" skal gemmes væk i et hjørne. Vi skal ikke have flere børn, og jeg vil
ikke forære den væk eller sælge den. Jeg kunne godt tænke mig at man kunne
finde på et eller andet "kreativt", som man kunne gøre ved den.
Børneværelset er desværre ALT for lille til at den kunne være derinde eller
hænge i loftet - whatever ...

Er der nogen herinde, der har en genial ide????

Hilsen Anne-Lise

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges på: www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Dorte Sahl

Dato : 10-05-04 11:59

<snip>

> Er der nogen herinde, der har en genial ide????
>
> Hilsen Anne-Lise

Hvad med at sætte den i en krukke der bliver tilplantet med bunddække og
hvide blomster? På den måde kan den stå på jeres terasse og pynte..

Selvom du siger børneværelset er for lille - hvad så med måske at hænge den
vandret op i loftet - måske som baggrund for en hjemmelavet uro. I kunne
evt. tage sådan nogle træ-gardin-ringe og male dem røde og hvide og sætte
billeder af ungerne ind i. De kunne hænge ned fra den.

Den kunne jo også hænges på væggen, som et billede - evt kunne du skære 2
huller i den, der kunne passe til et par billeder af ungerne - så den kunne
fungere som en stor ramme?

I kunne også save den ud med en stiksav til et stort gulvpuslespil - jo
ældre jeres børn bliver, jo flere brikker saver I.

Det var da lidt idéer - om de er geniale må du selv vurdere *SS*

Hilsen Dorte

Ps. hvor stor er den stork - de fås jo i mange forskellige udgaver?