Jeps, måske går det hen og bliver halv-dyrt, men med lidt held kan jeg vel
finde en klasket én uden afgift i tyskland ell. lign. Det bliver ihertfald
besværligt med alle de ting der følger med; ledningsnet, greb, kontakter,
kædetilpasning?...m.v.
Problemet er at jeg lige nu står med en GS750 med højt olieforbrug, samt en
irriterende "tikken" fra motoren. Jeg har én magen til, som jeg har brugt
stumper fra. Motoren har været helt adskilt, cylinder og top har været
skiftet, knastkæde + hjul, slebet ventiler...lyden er der stadigvæk! Så den
bliver da vist næsten umulig at sælge og er irriterende at køre på. Så hvis
nogen har mod på to stk. gamle GS750´ere (1stk 1980, 1stk 1978-79) siger I
bare til (c: . Så har jeg måske til udbetalingen på en anden.
Venlig hilsen Troels.
> Si, men i virkelighedens verden er frygten lidt overdrevet. Jeg kender en
> fyr, som uden problemer har synet en GS750 med en GSX1100 motor, smat et
hav
> af øvrige modifikationer, ala forgaffel, alu bagsvinger, monodæmpning og
> brede 17" hjul.
>
> Men lovligt det er det ikke. Man kan dog rette motornummeret i 1100
blokken,
> og så hævde at det er GS750 bunden man har tunet på. Og med alt respekt
for
> SB, så ligner de 2 bunde hinanden så meget, at jeg næppe tror de har evner
> til at bevise forskellen.
>
> Men nu er indstillingen til statens anbefalinger måske en lidt anden her
> nord for limfjorden
>
> Mads Lund
> Ninja9RT
>
>