|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | SNØØFT 4 nye stempler.. Og en ny toppaknin~ Fra : Unlimited |
Dato : 22-04-04 22:15 |
|
Så er motoren skildt ad.. Og jeg mener HEEEELT skildt ad..
Da toppen blev hevet af, var der et lille fint hul, helt ned til olie
ringen, i stempel 3... Resten af stemplerne var helt hvide ved
indsugningsventilen.. Gad vide om den har gået lidt for magert ;o(
Nu skal toppen ihvertfald planes, og der skal 4 nye stempler i hullerne.. Og
så skal der nok komme liv i raketten igen.. Napper lige nogen billeder en af
dagene...
/F
| |
Mogens Knudsen (23-04-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Mogens Knudsen |
Dato : 23-04-04 05:09 |
|
On Thu, 22 Apr 2004 23:14:45 +0200, "Unlimited"
<-unlimited-@get2net.dk> wrote:
>Så er motoren skildt ad.. Og jeg mener HEEEELT skildt ad..
>Da toppen blev hevet af, var der et lille fint hul, helt ned til olie
>ringen, i stempel 3...
Typisk fejl på en RS turbo - den brænder hul i stemplerne
/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
| |
Cosworth POWER (23-04-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Cosworth POWER |
Dato : 23-04-04 15:48 |
|
>> Så er motoren skildt ad.. Og jeg mener HEEEELT skildt ad..
>> Da toppen blev hevet af, var der et lille fint hul, helt ned til olie
>> ringen, i stempel 3...
Øv øv :(
> Typisk fejl på en RS turbo - den brænder hul i stemplerne
Ikke hvis det er lavet ordentlig... så kan den motor yde op til omkr. 300hk.
--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide
| |
|
|