"Sp@cey" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
news:4088149c$0$28840$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
>
> "Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse
> news:ls1g80l3p4s8jk5uml5s4rkt48pd9926m3@4ax.com...
> > On Thu, 22 Apr 2004 19:37:28 +0200, "Sp@cey" <someone@microsoft.com>
> > wrote:
> >
> > >
> > >"Ulrich Sørensen" <ulrich.sorensenANTISPAM@mailme.dk> skrev i en
> meddelelse
> > >news:408801c9$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > >> ...inden du splitter hele bilen ad - har du checket sikringsboksen
hvor
> > >end
> > >> den sidder i sådan en golf? Der sikker bare sprunget en sikring.
> > >
> > >Nope, Samtlige sikringer er visuelt og ohm mæssigt kontrolleret i
> > >desperation.
> > >Så nemt er det desværre ikke.
> >
> > Kan potten have mere end èn sikringsboks? Nogle biler har en ude i
> > motorrummet, samt en i kabinen.
> >
> Tror det ikke, jeg har fulgt ledningen helt til tændingslåsen, og defra
har
> jeg målt den igennem over til radio'en og der er ikke nogen modstand. Jeg
> tror selv det er et lille kontaktsæt i tændingslåsen der er feset
af........
>
Det tror jeg sagtens kan være problemet.
For nogle år siden skulle jeg sætte en forstærker i min G3 GTI, jeg var ikke
helt OBS på hvad jeg lavede og kom til at trække temmeligt meget strøm
igennem bundstykket i tændingslåsen, hvorved den fik et dødt punkt i
kontakten.
En udskiftninge var påkrævet, det var lidt omstændigt med en knækbolt der
skulle mejsles over, men ikke særligt dyrt i stumper.
--
Mvh
Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6264
=== Døden overhaler de hurtige ===