Solhøjgården
Fra : Susanne Colsted

Dato : 18-03-04 16:44

Der er ind imellem en kort serie på DR i Fjernsyn for dig, der hedder
"Solhøjgården" Er der nogen der ved om denne serie kan købes på VHS eller
DVD ??

Hilsen Susanne

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 18-03-04 16:57

Susanne Colsted wrote:

> Der er ind imellem en kort serie på DR i Fjernsyn for dig, der hedder
> "Solhøjgården" Er der nogen der ved om denne serie kan købes på VHS eller
> DVD ??

Efter søgning på Google, både på den danske og den originale titel, ser
det desværre ikke ud til at den er udgivet endnu. Hvis andre har mere
held, vil mine unger også blive glade, de er vilde med serien og så den
med Vaks.

Marianne Feddersen

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 18-03-04 16:58

Susanne Colsted wrote:

> Der er ind imellem en kort serie på DR i Fjernsyn for dig, der hedder
> "Solhøjgården" Er der nogen der ved om denne serie kan købes på VHS eller
> DVD ??

Uha, min fejl, den er udgivet på originalsprog, men ikke på dansk. Beklager.

Marianne Feddersen

Fra : Susanne Colsted

Dato : 18-03-04 18:20

Takker....men det skal helst være på dansk.

Ærgeligt, for det er så besværligt at optage, og få samlet flere afsnit
sammen (I hver tilfælde herhjemme )

Hilsen Susanne

Fra : Iben Holst

Dato : 18-03-04 18:19

"Susanne Colsted" <susanne_colstedminus@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Der er ind imellem en kort serie på DR i Fjernsyn for dig, der hedder
> "Solhøjgården" Er der nogen der ved om denne serie kan købes på VHS eller
> DVD ??

Hvad med at optage den selv hvis den ikke sådan er at fremskaffe?

Når der er små serier mine børn er vilde med, laver jeg et bånd kun med en
eller 2 af dem skiftevis med den ene og den anden.

På den måde har vi f.eks. Morten Skildpadde og Byggemand Bob på et helt bånd
og Rullekugle Ole og Tele Tubbies på et andet - og faktisk også Solhøjgården
og Vaks på et sammen..... Det kræver selvfølge at man holder øje med tiden
og så er der jo unægteligt nogle ufikse overgange, men det bliver til at
ønskebånd alligevel.

Iben