Kender ikke alderen på din maskine, men hvis den er udstyret med et
gammeldaws mekanisk blinkrelæ, _kan_ det bare være relæet, som er ved at
være træt.
Hvis det er mekanisk er der tale om et stykke bi-metal, som bøjer under
varmepåvirkning og det _kunne_ være at det er ved at være træt.
Burde kunne be/afkræftes ved at du slår blinket til og lader det stige i
hastighed (som det nu gør)
Slår det fra og så slår det til igen ganske kort efter.
Hvis det så fortsat blinker hurtigt - så mener jeg at der er tale om en
fehler i relæet.
Hvis det igen starter langsomt, og så skruer op i hastighed - tjaaaaaaa
Du bør udføre ovenstående uden gasgivning - evt kun med tænding på uden at
motoren kører - for et eliminere rystelser, som kan forårsage alle mulige
andre symptomer a la dårlige (stel-) forbindelser.
P.s. Et mekanisk blinkrelæ har en tydelig klikken i modsætning til de nyere,
som enten ikke siger noget (rent elektronisk) eller siger meget lidt (et
lille relæ der trækkes).
Held & lykke med fejlfindingen - lad os vide hvad problemet var, når du
kommer så langt.
--
Mvh
Peter HH
http://www.hasselbalchs.dk
DMCN#2 - CBR600F4