"Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> skrev i en meddelelse
news:4038851a$0$260$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej i gruppen - jeg er efterhånden meget træt af bilbasen og deres
> evindelige teknik-fejl, som har stået på i flere måneder.
> Jeg har flere gange kontaktet dem og dokumenteret masser af fejl. Men det
er
> lidt som om, at de personer som svarer, mener at det er en integreret del
af
> produktet samt at det det nok går "over", når de er færdige med re-design.
>
> hvad mener I ?
> hvad kan vi gøre for at få en mere konstruktiv dialog med bilbasen ?
>
> ============
> HTTP 500 - Intern serverfejl
> Der er sket en fejl på serveren
> Der er blevet sendt en mail til BilBasens teknikere
> Tryk her for at gå tilbage.
> Vi beklager ulejligheden
> Med venlig hilsen
> BilBasen.dk
> ========
>
>
Jeg er også en af dem der har henvendt mig til
www.bilbasen.dk uden de har
reageret, det samme gælder FDM. Men Bilmagasinet,
www.bilpriser.dk og NYT OM
BILER er alle flinke til at svare nå man henvender sig med spørgsmål eller
har fundet en fejl.
Med venlig hilsen Kim