Ja som du siger så kan man end ikke køre de lovlige 110 på motorvejen uden
at få for meget vind.
Faktisk er der mindre vindgener på en cykkel uden nogen form for kåber, men
det er naturligvis hvad man kan vente siden kåben jo bare flytter vinden...
hen på hjemen i vores tilfælde.
Anyway.. min mc er til service nu og jeg beder dem bare smide det andet glas
på i samme omgang.. i'm a lazy bastard, eh?
Så også et indlæg lidt længere tilbage om kåbeglas til en anden mc. Den
havde et link til en sælger.
Spørgsmålet om hvor godt glasset er, står dog stadig... Kan det anbefales
eller er det salgsgas når de siger det gør en forskel?
"Simon Jensen" <@image.dk> wrote in message
news:tWjF6.58036$o4.4958502@news010.worldonline.dk...
>
> Snip.
>
> Jeg lider også under samme problem.
> Da jeg har skiftet arbejdsplads er jeg nu tvunget til at ræse på
motorvejen
> hver dag og er i samme situation som dig.
> Udover at man er ved at blæse af, selv ved næsten lovlige hastigheder, så
er
> mine trommehinder ved at sprænges af vindstøjen, så det er meget vigtigt
at
> huske propperne .
> En god og ikke mindst støjsvag hjelm står på min ønskeseddel.
>
>
> Hvor pokker kan man købe sådan et touringskåbeglas ????..
>
> Simon Jensen
>
> GS 500E
> >
>
>