Okay
Auto-choker????? Eller en træk og slip model inde fra kabinen? Men du siger
det er en E så det er nok auto
Ud og rykke luft-filter kassen af og kig på hvordan det lille spjæld øverst
sidder. Hvis den sidder lidt skå selv om bilen er varm og hvis du piller ved
spjældet og fjedringen virker løs så er det nok fjederen der er brækket.
Nede på kanten (hvor luft-filter kassen hviler) burde du også kunne se
hvilken type kabu du har.
Forresten så fik min lillebror sat kabu'en fra min gamle vectra 1.6 over på
sin 85 Golf2 1.3. Den kører kanon i dag
"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> wrote in message
news:4029fef7$0$178$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det er en alm sløv 1,3 med kab
> "Tommy" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> news:4029fcae$0$27426$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Det er en Kadett!!!
> >
> > Nej sorry... kunne ikke dy mig.
> >
> > har selv haft en Vectra årgang 89 med Pierburg 2e3 kabu. Da var der
> knækket
> > en fjeder til at trække automat-choker spjældet ordentligt tilbage. Så
der
> > var hele tiden lidt choker på. Den kunne godt bruge 10 sekunder på at
> > eftertænde. Den gik også rigtig højt i tomgang.
> >
> > Men nu er det så man kan spørge dig:
> >
> > Hvad type motor er der i kassen? er det med kabu eller insp.? Størrelse,
> > kilometer osv.
> >
> > Hilsen
> > Tommy
> >
> > "Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> wrote in message
> > news:4029f8d0$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > > Min kaddett er begyndt at opføre sig underligt: den går højt i
tomgang,
> > > eftertænder i 5 sekunder efter man har drejet nøglen og varmen i
kabinen
> > er
> > > væk. hvad kan dette skyldes?
> > >
> > >
> >
> >
>
>