Karburatorsprit er pt. højeste mode hos mig - og jeg bruger det i rå mængder
på min Suzuki DR 250 S.
Tanken tømmer jeg et par gange eller tre om året - bare for en sikkerheds
skyld og fordi tanken jo er af stål.
Her til morgen var en-stamperen lidt træg at starte efter 6 dages stilstand
(chaufføren havde influenza), men i 9. spark kom der liv i dyret.
I øvrigt nød jeg på denne vinterged dagens fremragende flotte kørevejr på
vej til arbejde!
Plastictanken på min Bimmer bliver kun tømt, når der skal isættes nyt
benzinfilter - dvs. for hver 40K km.
Her er der ikke brug for karb-sprut
Carsten
Suzuki DR 250 S(altracer)
BMW K 1200 RS (i skrueskuret til 50K km service - nu med Spiegler
stålarmerede bremseslanger og snart med Öhlins-dæmpere)
"Thomas" <thomasFJERN@DETTEfamiliesiderne.dk> wrote in message
news:bukev2$14k6$1@news.cybercity.dk...
> er det gået helt af mode at bruge kaburatorsprit en gang imellem ??
>
> Thomas
>
> "Wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en
meddelelse
> news:aEXOb.4749$Dt7.220@news.get2net.dk...
> > Hmm måtte vinke farvel til en middag i svigerfamiliens skød, fordi min
TDR
> > 125R (2 takts) pludselig lørdag aften satte ud 7 km fra målet
> SNIP
> > --
> >
> > Wheeler
> >
http://link.dfmc.dk/26
> > VFR 750 F
> > TDR 125 R
> >
> >
>
>