/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
OT: skal man stadigvæk tage knallert-kørek~
Fra : Dak


Dato : 09-01-04 00:55

undrer bare hvis jeg nu skulle skaffe en.

Dak
Suzuki GS500Ev



 
 
Martin Sørensen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 09-01-04 01:30

> undrer bare hvis jeg nu skulle skaffe en.

Nej, der kræves intet bevis for at køre 30-knallert når man er 18 år eller
ældre.

--
signing off.. Martin Sørensen



Jacob Larsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 09-01-04 01:49

> Nej, der kræves intet bevis for at køre 30-knallert når man er 18 år
> eller ældre.

Jeg vedkender mig svaret og forslaget er dermed vedtaget med to stemmer.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500



Daniel Alstrup (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Daniel Alstrup


Dato : 09-01-04 02:36

"Jacob Larsen" wrote in message news:btktkq$1lm$1@sunsite.dk...
> Jeg vedkender mig svaret og forslaget er dermed vedtaget med to stemmer.


Jeg stemmer også for, så ! Men bortset fra det, så er det da egentlig en
underlig regel... Bare fordi man fylder 18 må man godt - uden at have haft
noget undervisning i færdselsloven.... men ok, sådan er det jo altid med
cykel.....


Hygge...
Daniel



TheHobbit (09-01-2004)
Kommentar
Fra : TheHobbit


Dato : 09-01-04 12:06

[snip]
> uden at have haft noget undervisning i færdselsloven.... men ok,
> sådan er det jo altid med cykel.....
Ja, en knallert defineres jo som en cykel med hjælpemotor. Jeg tror nu godt
jeg ved hvilken knallert jeg skulle ha' hvis jeg en gang fik fradømt
kørekortet for fart.

http://www.raceshop.org/motorcycle/aprilia/rs50/bike.htm


/Stephan - DT, GS og CBR



Moller (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 09-01-04 12:41


"TheHobbit" <seAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse
news:3ffe8a81$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [snip]
> > uden at have haft noget undervisning i færdselsloven.... men ok,
> > sådan er det jo altid med cykel.....
> Ja, en knallert defineres jo som en cykel med hjælpemotor. Jeg tror nu
godt
> jeg ved hvilken knallert jeg skulle ha' hvis jeg en gang fik fradømt
> kørekortet for fart.
>
> http://www.raceshop.org/motorcycle/aprilia/rs50/bike.htm

Og den må du ligepræcis ikke køre på uden kørekort :) da den kun fås som
45 moped :) muha ha ... en sjov maskine.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
Eks. RS50 med 80cc cyl osv...hmmm det var fruens og hun solgte den fordi
hun mente den var farlige efter jeg tog en lille kure tur på den :)



Armand (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 09-01-04 20:31


> "TheHobbit" <seAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse
> news:3ffe8a81$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > jeg ved hvilken knallert jeg skulle ha' hvis jeg en gang fik fradømt
> > kørekortet for fart.
> >
> > http://www.raceshop.org/motorcycle/aprilia/rs50/bike.htm

Har du set min private dark horse, som også findes i en 180ccm's udgave!?

www.scootertune.com/ off/tms02-2.htm

--
Armand.



Jacob Larsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 09-01-04 12:46


> Jeg tror
> nu godt jeg ved hvilken knallert jeg skulle ha' hvis jeg en gang fik
> fradømt kørekortet for fart.
>
> http://www.raceshop.org/motorcycle/aprilia/rs50/bike.htm

Den får du vist ikke lov at køre på uden pappet, da det er en 45'er. Tror
ikke den kan fås som 30'er.

Jeg har haft en Derbi Senda R (også en 45'er), og den var ret sjov. Kunne gå
på baghjul osv. Det er bare et helvede at skulle kigge sig over skulderen
hele tiden. Hvis man kører på sådan en hidsig knallert (ligesom Senda, GPR50
eller RS50) fordi man har mistet kortet, er der vist en stor mulighed for at
man aldrig får det igen. Reglerne for fratagelse af kørekortet gælder jo
også ved knallerter (begge slags).
--
mvh. Jacob Larsen - GS500



Lars T. Thomsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars T. Thomsen


Dato : 09-01-04 12:56


> > Jeg tror
> > nu godt jeg ved hvilken knallert jeg skulle ha' hvis jeg en gang fik
> > fradømt kørekortet for fart.
> >
> > http://www.raceshop.org/motorcycle/aprilia/rs50/bike.htm
>
> Den får du vist ikke lov at køre på uden pappet, da det er en 45'er. Tror
> ikke den kan fås som 30'er.

Jowda, hvis de "kun" rykker ham for MC-pappet!

Hilsen
Lars



TheHobbit (09-01-2004)
Kommentar
Fra : TheHobbit


Dato : 09-01-04 13:30

Jacob Larsen wrote:
> Jeg har haft en Derbi Senda R (også en 45'er), og den var ret sjov.
> Kunne gå på baghjul osv. Det er bare et helvede at skulle kigge sig
> over skulderen hele tiden. Hvis man kører på sådan en hidsig knallert
> (ligesom Senda, GPR50 eller RS50) fordi man har mistet kortet, er der
> vist en stor mulighed for at man aldrig får det igen. Reglerne for
> fratagelse af kørekortet gælder jo også ved knallerter (begge slags).
Arg! Det er da noget lort og lagkage.... så må jeg jo hellere køre
ordenligt.... eller - så må jeg jo hellere sørge for ikke at miste kortet.

Kan du snippe nogle paragraffer ind der understøtter din påstand om at man
ikke må køre knallert uden kørekort?

/Stephan



Moller (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 09-01-04 13:48

> Arg! Det er da noget lort og lagkage.... så må jeg jo hellere køre
> ordenligt.... eller - så må jeg jo hellere sørge for ikke at miste kortet.

Så længe vi snakker EU 45 øvert :) ala RS50 er det et problem.

>
> Kan du snippe nogle paragraffer ind der understøtter din påstand om at man
> ikke må køre knallert uden kørekort?

det har det jo været siden EU45 knallertne blev lovlige i DK. at de
kræver endten Bil, eller MC kort.

Men hvis man køre på en 30 knallert, så er man sikker på det ikke berør
kortet, for som det nævnes andet sted er en 30 knallert en Cykel med hjælpe
motor, og derved ikke i katagorien med Motoriseret køretøjer ala, EU45, MC,
og bil osv...

VH
Lars Molnit



anders majland (09-01-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 09-01-04 13:57

> Men hvis man køre på en 30 knallert, så er man sikker på det ikke
> berør kortet

Jeg vil ikke være helt skåsikker på den da der blev lavet nogle
lovændringer sidste år - men jeghusker ikke detaljerne da det er længe
siden jeghar kørt knallert og ikke lige har planer om det igen og
desuden altid kører efter hastighedsgrænserne - host


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Jacob Larsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 09-01-04 14:33

>> Men hvis man køre på en 30 knallert, så er man sikker på det ikke
>> berør kortet
>
> Jeg vil ikke være helt skåsikker på den da der blev lavet nogle
> lovændringer sidste år - men jeghusker ikke detaljerne da det er længe
> siden jeghar kørt knallert og ikke lige har planer om det igen og
> desuden altid kører efter hastighedsgrænserne - host

Det er netop dem jeg mener. De nævnes f.eks. her:

http://www.hekto.dk/speedfight/begr.htm

Jeg mener helt bestemt at 70%-regelen blev indført for både 30'ere og
45'ere. For 30'erne kun for dem, der har et kørekort. Nu kan jeg
selvfølgelig ikke finde et link nogen steder, der viser det.

Er der ikke nogen, der har et link, der kan afklare det?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500



Elbarto Simsoniac (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Elbarto Simsoniac


Dato : 09-01-04 19:01

snip
snip>
> det har det jo været siden EU45 knallertne blev lovlige i DK. at de
> kræver endten Bil, eller MC kort.
>
> Men hvis man køre på en 30 knallert, så er man sikker på det ikke
berør
> kortet, for som det nævnes andet sted er en 30 knallert en Cykel med
hjælpe
> motor, og derved ikke i katagorien med Motoriseret køretøjer ala, EU45,
MC,
> og bil osv...
>
> VH
> Lars Molnit
>
>

Nu var det sådan i starten da 45erne kom at hvis man have MC kort og kun MC
måtte man faktisk ikke køre på 45er da den krævede bil pap ...Den lov fik
de dog hurtigt ændret ... Virkede oss lidt ulogisk


Erik Elbarto



Jacob Larsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 09-01-04 14:24

> Kan du snippe nogle paragraffer ind der understøtter din påstand om
> at man ikke må køre knallert uden kørekort?

Jeg mener en 45'er. En 30'er må du godt køre uden kørekort. Der er bare
ingen RS50. Der er dog et par 30-offroadere: Suzuki RMX 50 og Aprilia RM50
mener jeg de hedder.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500



Martin Sørensen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 09-01-04 14:49

>> Kan du snippe nogle paragraffer ind der understøtter din påstand om
>> at man ikke må køre knallert uden kørekort?
> Jeg mener en 45'er. En 30'er må du godt køre uden kørekort. Der er
> bare ingen RS50. Der er dog et par 30-offroadere: Suzuki RMX 50 og
> Aprilia RM50 mener jeg de hedder.

Man må også køre på en Puch Maxi med grøn mælkekasse bagpå, ligesom dem der
bor nede på værtshuset.

--
signing off.. Martin Sørensen



Lars T. Thomsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars T. Thomsen


Dato : 09-01-04 15:31

> Man må også køre på en Puch Maxi med grøn mælkekasse bagpå, ligesom dem
der
> bor nede på værtshuset.

I så fald´, holder de vist meget gerne "træf" med Caio-folket, med
sildetrækassen spændt bagpå!

De er nu heller ikke helt fredet! - Jeg hørte lige om en knallertkører, der
måtte bøde med 17kkr pga. flere overtrædelser af færdselsloven (bl.a. pga.
en ret seriøs alkoholpromille!).

Hilsen
Lars



Martin Sørensen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 09-01-04 16:08

>> Man må også køre på en Puch Maxi med grøn mælkekasse bagpå, ligesom
>> dem der bor nede på værtshuset.
> De er nu heller ikke helt fredet! - Jeg hørte lige om en
> knallertkører, der måtte bøde med 17kkr pga. flere overtrædelser af
> færdselsloven (bl.a. pga. en ret seriøs alkoholpromille!).

Næh, man må jo heller ikke køre knallert i spirituspåvirket tilstand, men
det er nok generelt billigere (bødemæssigt) end at køre bil
spirituspåvirket. På knallert er det også hovedsageligt dem selv der
udsættes for fare, hvis de kører galt.

--
signing off.. Martin Sørensen



Lars T. Thomsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars T. Thomsen


Dato : 09-01-04 16:19

Hej Martin!
> Næh, man må jo heller ikke køre knallert i spirituspåvirket tilstand, men
> det er nok generelt billigere (bødemæssigt) end at køre bil
> spirituspåvirket.

Det ved jeg godt, men 17000 kroner er stadig mange penge....

Hilsen
Lars



Jacob Larsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 09-01-04 16:41

>> Næh, man må jo heller ikke køre knallert i spirituspåvirket
>> tilstand, men det er nok generelt billigere (bødemæssigt) end at
>> køre bil spirituspåvirket.
>
> Det ved jeg godt, men 17000 kroner er stadig mange penge....

Så kan han lære det! Det er jo også noget farligt noget. Langt farligere end
f.eks. at køre lidt for stærkt.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500



Lars T. Thomsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars T. Thomsen


Dato : 09-01-04 17:40

Hej Jacob!

> Så kan han lære det!

Helt enig! Men det var bare fordi, at Martin sagde, at bødetaksten nok
generelt er noget lavere! - Men synes jeg ikke, at beløbet bar præg af (og
godt for dét!), for selvom at knallertkøreren er udsat, så kan vedkommende
alligevel være livfarlig overfor de øvrige medtrafikanter (udover sig selv).

> Det er jo også noget farligt noget.

Jowjow, jeg er i allerhøjeste grad enig! - Hver fornøjelse skal holdes
absolut adskilt!

> Langt farligere end
> f.eks. at køre lidt for stærkt.

Er det en påstand, køkkenbords-statistik, eller grundlaget for en dårlig
undskyldning?
Det er ikke helt nemt, at sammenligne dette... Farten er nok nemmere, at
køre "foto-vogns-statistik" på. Derimod bliver det nok ikke let, at lave den
samme undersøgelse med spritbillister.

Man skal jo holde sig væk fra begge dele. Men jeg mener også at det
latterligt, at man kan blive taget for 90 km/t forsvarlig og sikker kørsel,
på en lige- og overskuelig landevej, imens "Alko-Arne" i flere år og
uhæmmet, kan køre brænderter hjem i bilen (eller MC'en, knallerteren eller
cyklen)...

Men der sker altså stadig ulykker, hvor spiritus ikke er indblandet, men
hvor farten (eller ringe kørsel efter forholdende, læs: fart) eller hvor
generel dårlig kørsel alene, er skyld i selve ulykken.

(min uforbeholdende mening!)
Hilsen
Lars



Jacob Larsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 09-01-04 18:27

>> Langt farligere end
>> f.eks. at køre lidt for stærkt.
>
> Er det en påstand, køkkenbords-statistik, eller grundlaget for en
> dårlig undskyldning?

*LOL* Nok det sidste. Men man gør det jo ikke, hvis man tror det skader
andre eller een selv. Der er jo selvfølgelig forskellige grader af begge
ting, men jeg opfatter spirituskørsel som langt farligere end en ædru
velovervejet hastighedsoverskridelse.

> Man skal jo holde sig væk fra begge dele. Men jeg mener også at det
> latterligt, at man kan blive taget for 90 km/t forsvarlig og sikker
> kørsel, på en lige- og overskuelig landevej, imens "Alko-Arne" i
> flere år og uhæmmet, kan køre brænderter hjem i bilen (eller MC'en,
> knallerteren eller cyklen)...

Det er vel bare et spg. om hvordan man selv synes reglerne bør være. Hvorfor
skal grænsen f.eks. lige være 80 km/t? Der er vel kun to grunde til at
overholde regler:

1) Hvis man selv synes reglen er fornuftig.
2) Hvis man er bange for straffen.

Desuden hedder min far Arne. Vidste du da det?
Han drikker nu hverken eller kører for stærkt.
Det går da i det mindste ud over andre end Hekto, som det plejer at gøre.

--
mvh. Jacob Larsen - GS500



Hans Paulin (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 09-01-04 19:11

Jacob Larsen skrev:

> Hvorfor skal grænsen f.eks. lige være 80 km/t?

....det blev den sat til for over 30 år siden i forbindelse med
oliekrisen...
--
Med venlig hilsen
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286




Lars T. Thomsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars T. Thomsen


Dato : 09-01-04 20:14

Hej Jacob!

> >> Langt farligere end
> >> f.eks. at køre lidt for stærkt.
> >
> > Er det en påstand, køkkenbords-statistik, eller grundlaget for en
> > dårlig undskyldning?
>
> *LOL* Nok det sidste. Men man gør det jo ikke, hvis man tror det skader
> andre eller een selv.

Du er vel ikke ude på, at bevist vil skade dig selv?! :-|
Men desværre er vi mennesker jo ret gode til at dømme os selv i orden... Du
véd: Når oldefar altid overser cykelisterne og fodgængerne i højresvinget
eller tager den modsatte kørebane på motorvejen, men han alligevel spontant
hævder, at han skam stadig er super-god til at køre bil.

.... jeg håber ikke, at jeg nu generer din oldefar!

> Der er jo selvfølgelig forskellige grader af begge
> ting, men jeg opfatter spirituskørsel som langt farligere end en ædru
> velovervejet hastighedsoverskridelse.

To sjæle een tanke!
Promillegrænsen skulle IMO aldrig være et problem, for dén er nemlig aldrig
svær, at forstå:
Alkohol => *INGEN* kørsel!

Derimod kan man godt blive skraldgal pga. ulogikken over, at skulle holde
nålen lidt under 80, når man kører på en bred, tom og overskuelig landevej
omgivet af åbne vider.

> > Man skal jo holde sig væk fra begge dele. Men jeg mener også at det
> > latterligt, at man kan blive taget for 90 km/t forsvarlig og sikker
> > kørsel, på en lige- og overskuelig landevej, imens "Alko-Arne" i
> > flere år og uhæmmet, kan køre brænderter hjem i bilen (eller MC'en,
> > knallerteren eller cyklen)...
>
> Det er vel bare et spg. om hvordan man selv synes reglerne bør være.
Hvorfor
> skal grænsen f.eks. lige være 80 km/t? Der er vel kun to grunde til at
> overholde regler:
>
> 1) Hvis man selv synes reglen er fornuftig.
> 2) Hvis man er bange for straffen.

Ja, helt enig! - Men både fart- og promillegrænser er jo til for folk, som
*slet* ikke kan finde ud af, hvad der er forsvarligt... kald det bare
kollektiv afstraffelse mht. fartgrænserne. Men der er jo altid nogen, som
ikke kan finde ud af det!
Kunne *alle* finde ud af, at køre forsvarligt og fornuftigt, så fandtes der
sikkert heller ingen fartgrænser og promillegrænserne ville være
ligegyldige, da promillemålingerne evig og altid være ikke-målbare!

> Desuden hedder min far Arne. Vidste du da det?
> Han drikker nu hverken eller kører for stærkt.

Orw!... Hils ham, og giv ham en undskyld fra mig! - Undskyld Arne!
.... også til alle andre Arne'r: I er sikkert ikke vant til, at deres navn
bliver brugt i denne sammenhæng!

> Det går da i det mindste ud over andre end Hekto, som det plejer at gøre.
>

Jeg overvejede det faktisk, men jeg synes ikke rigtig, at det klang på samme
måde!...

Hilsen
Lars



Jacob Larsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 09-01-04 21:43

>>>> Langt farligere end
>>>> f.eks. at køre lidt for stærkt.
>>>
>>> Er det en påstand, køkkenbords-statistik, eller grundlaget for en
>>> dårlig undskyldning?
>>
>> *LOL* Nok det sidste. Men man gør det jo ikke, hvis man tror det
>> skader andre eller een selv.
>
> Du er vel ikke ude på, at bevist vil skade dig selv?! :-|

Nej, det er jo netop pointen. Jeg ville ikke gøre noget, hvis jeg mente, det
var for farligt for mig selv eller farligt for andre. Måske misforstod du
den.

Til alt det andet kan jeg kun sige, at du er da vist i godt humør i dag.
Spængfuld af energi, men det er da fornuftig snak, du kommer med.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500



Jes Vestervang (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 09-01-04 20:02

Martin Sørensen wrote:

> På knallert er det også hovedsageligt dem selv der
> udsættes for fare, hvis de kører galt.

Sikker? Der skal vel ikke meget til, for at klippe en cyklist, når nu de
kører på cykelstierne.
--
mvh Jes Vestervang

Lars T. Thomsen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars T. Thomsen


Dato : 09-01-04 20:33

Hej Jes!
> > På knallert er det også hovedsageligt dem selv der
> > udsættes for fare, hvis de kører galt.
>
> Sikker? Der skal vel ikke meget til, for at klippe en cyklist, når nu de
> kører på cykelstierne.

.... eller klippe en fodgænger, der går på fortorvet...
Man kan nok sige meget om værtshus-knallertkørerne, angående opmærksomhed og
vise agtpågivenhed... men det siger vi ikke!

Hilsen
Lars



Martin Sørensen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 09-01-04 21:44

>> På knallert er det også hovedsageligt dem selv der
>> udsættes for fare, hvis de kører galt.
> Sikker? Der skal vel ikke meget til, for at klippe en cyklist, når nu
> de kører på cykelstierne.

Med den fart de gamle smadrede Maxier kan sætte for dagen, så er det vist
nærmere cyklerne der klipper knallerterne.

--
signing off.. Martin Sørensen



Jes Vestervang (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 09-01-04 22:49

Martin Sørensen wrote:

>>> På knallert er det også hovedsageligt dem selv der
>>> udsættes for fare, hvis de kører galt.
>> Sikker? Der skal vel ikke meget til, for at klippe en cyklist, når nu
>> de kører på cykelstierne.
>
> Med den fart de gamle smadrede Maxier kan sætte for dagen, så er det vist
> nærmere cyklerne der klipper knallerterne.

*lol*
--
mvh Jes Vestervang

Armand (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 09-01-04 20:25


"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse
news:btmbh4$la8$1@news.cybercity.dk...
> >>
> Man må også køre på en Puch Maxi med grøn mælkekasse bagpå, ligesom dem >
der bor nede på værtshuset.

Og ligesom dén der står fast parkeret foran Giraffen i Hårby!

--
Armand






Martin Sørensen (09-01-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 09-01-04 21:46

>> Man må også køre på en Puch Maxi med grøn mælkekasse bagpå, ligesom
>> dem > der bor nede på værtshuset.
> Og ligesom dén der står fast parkeret foran Giraffen i Hårby!

Jeg har ikke været i Hårby, så det skal jeg ikke kunne sige noget om..

--
signing off.. Martin Sørensen



Armand (10-01-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 10-01-04 12:09


"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse
news:btn3th$1g4r$1@news.cybercity.dk...
> >> Man må også køre på en Puch Maxi med grøn mælkekasse bagpå, ligesom
> >> dem > der bor nede på værtshuset.
> > Og ligesom dén der står fast parkeret foran Giraffen i Hårby!
>
> Jeg har ikke været i Hårby, så det skal jeg ikke kunne sige noget om..
>
Giraffen er dér hvor værtshus-scenerne med Polle &co.er skudt, og dét
profiterer de på gennem det simple virkemiddel, som en parkeret Maxi med
kasse på er!
Senest jeg var forbi, var sagens sammenhæng dog skåret ud i pap, qua et
kæmpe skilt med pil på og hvorpå der stod at læse: "Polles Maxi" !

--
Armand.





Ib Jakobsen (10-01-2004)
Kommentar
Fra : Ib Jakobsen


Dato : 10-01-04 13:01

Armand wrote:

> Senest jeg var forbi, var sagens sammenhæng dog skåret ud i pap, qua et
> kæmpe skilt med pil på og hvorpå der stod at læse: "Polles Maxi" !

Det er nok også bedst den står der. Sagen er den at Polle bor til leje hos
min fætters svorger i Nyråd. Og han har sagt at han ikke vil se den knallert
på græsplænen.




--
Med venlig hilsen

Ib Jakobsen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177600
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409240
Brugere : 218889

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste