"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:3ffadb85$0$69961$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Ja, så var Kadetten jo til syn og det gik ikke så godt. Det er en Kadett
1,4
> Fun med 140.000 km fra 1991. Egentlig synes jeg den kører meget godt, og
det
> er da også hovedsageligt rust der er problemet.
>
> Synsrapporten siger følgende:
>
> Skævbremsning på 1. aksel (for stort)
Som andre har sagt kan det være kaliprene skal rengøres og renses. Jeg har
dog også før set at skævbremsning kan skyldes at bilen er ude af sporing....
> Bageste skærmkanter tærede
> Bagvanger rengøres for kontrol
> Sidepanel(er) tæret zone C
> Travers(er) tæret zone C
> Vognbund tæret zone B & C
> Yderpaneler tærede.
> Det lyder jo ikke så godt.... Er det noget det kan betale sig at reparere
> på eller er den bare på vej til skrotdyngen?? Som sagt kører den helt
fint,
> og har da ikke gået /så/ langt. Er den noget værd som reservedelsbil for
> nogen måske??
Som reservedelsbil er den en del værd; specielt pga det lave km tal - og det
hjælper gevaldigt hvis der sidder en 5 trins gearkasse på den. Som
reservedelsbil vil jeg tro at den kan indbringe dig 3.500-5.000,-
> I det store hele... Kan nogen give en vurdering af, om den er helt kaput,
om
> det måske kan betale sig at reparere og i så fald hvilket prisleje vi
> snakker, er den noget værd/kan den sælges for noget??
Hvis du er indehaver af 10 tommelfingre ang. rust og lakering - så er jeg
bange for at reperationen let løber over 15.000 kroner. Tænker du på at få
det lavet - så få det lavet ordentligt. Hvis du gør dette har du formentlig
billig bil i i hvert fald 4 år endnu....
--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A 2,5i V6 24v CDX Sedan '94
Opel Kadett E 2.0i Club Special '90 (...til salg - mail for info)
http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1