> *) Forbremse tåler ikke meget skidt. Bør tit have nye pakninger og
polering af
> stempler.
What ?? det er samme bremser som på min B¤, og jeg har ikke haft problemer
overhovedet. Klodserne skal skiftes for hver 10-15 kkm og jeg skifte
rbremsvæske hvert år, ellers kigger jeg da aldrig til dem.
> *) 5-10kg for tung i forhold til de nyeste power-sportsbikes, og det
mærkes.
Så lad være med at køre med mere end 1/2 tank

Imho så er vægt "kun" et
issue hvis man køre på bane. På gaden i daglig brug en +/- 10 kg kun noget
der diskuteres i baren fredag aften (sammen med dB heste)
> Det gode.:
> *) Motoren er noget af en bombe der nærmest er uopslidelig.
Det er jo Kawa.
> *) Bremser extremt effektive og nemt doserbare når de er rene.
> *) Relativt nemt kørt for den uerfarne.
Alt er jo relativt ikke (Jeg kan huske et par Mpeg's med folk der lige
skulle køre på bavlehjul på en lånt 9'er ;-(
> Noget af det vigtige at se efter er om MC´en har været skadet så der er
skiftet
> forgaffel i 99 el. endnu værre 00-01. De nyere forgafler/fjedre er meget
ringere
> end dem på 98. (Kawasaki skiftede lev. af forgaffel komponenter til 9R
primo 99,
> disse var meget ringe hvorefter man forsøgte sig ved en 3. lev. i 00 som,
om
> muligt var endnu ringere.)
Til gengæld er 00' (E modellen) noget stivere i kronrørssektionen ifht C
modellen, hvilket skulle kurrere C modellens lidt voldsomme bøjning under
kraftig nedbremsninger.
>
> Har selv en 9R som er tunet hos LKM motor i Bonn (D) til ca. 171Hk ...
Ca 171 hk, hvor er det målt ?

men hvis det passer, og min lavede 20%
flere hk end din ved powermeet, så må min jo have 205 hk og så er der jo
slet ingen grund til jeg går og tumler med ny intercooler, indsprøjtning og
planer om lidt mere tryk på turboen.
>og monteret med alt i letvægtsdele.
Nu du siger letvægtsdele så dukker min op med en ZX7RR bagsvinger (måske fra
Nico Bakker) (-1 kg), brembo bagbremse (-0,8 kg), alu tandhjul (-0,8 kg),
tømt bagende (- et par kg), mindre batteri(er) (-1 kg), modificeret stel (-2
kg), lettet krumtap (-1,5 kg), og inden længe carbon kåbe (- ca 5 kg).
Desværre er der røget ca 3 kg på til elektrisk ridehight adjustment og den
kommende større intercooler og indsprøjtning giver nok også et par kg. Men
så skulle vi også gerne klokke 180+ hk på hjulet (210 hk på motoren) 210 kg
og 210 MPH på toppen
Mads Lund
Ninja9RT
Desuden komplet Öhlins affjedring. Det dur sån´
> rimeligt. (De RR kører der har prøvet den påstår ihvertfald at det er den
bedste
> gade MC de har kørt) Men så skal du også droppe yderligere 60k kr i toppen
af
> pengebunken.
>
> Ønskes yderligere info så mail.
>
> Tommy
>
> KENNET MARCUSSEN skriver:
>
> > Hej.
> > Jeg søger gode og dårlige erfaringer med Kawa ZX9R fra 98?
> > Er der noget man skal være opmærksom på, som f. eks et motor problem som
ved
> > ZX-10 eller noget andet?
> >
> > Mvh
> > Kennet
>