|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Lidt om Mc olier Fra : Dennis Hellan Peders~ |
Dato : 14-12-03 13:37 |
| | |
Claus Rittig (14-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 14-12-03 22:14 |
|
"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
news:brhl6a$h42$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej NG.
>
> Fandt lige denne side
> http://ca-mc.dk/Tilbehor/Motorex/Motorex_olieteknik.htm#CRUDE%20OIL
Det er da utroligt at et så seriøst firma kan skrive så useriøst!
"Motorex har en olie, fremstillet efter MC metoden: TOP SPEED."
- og så iøvrigt ikke et kvæk om hvad det betyder?!? Det ku jeg ellers godt
tænke mig at vide... Nå, det er da heldigt for dem at metoden ikke kaldes
SLOW SPEED.
Og:
Problemet med brug af bilolie bliver:
· glider i koblingen ved momentet - i starten
· glider senere også ved igangsætning (glaseret overflade)
· klister/ slipper ikke når den er kold.
Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt hvorfor ingen
af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
Rittig
| |
Ukendt (14-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 14-12-03 22:34 |
|
> > Hej NG.
> >
> > Fandt lige denne side
> > http://ca-mc.dk/Tilbehor/Motorex/Motorex_olieteknik.htm#CRUDE%20OIL
>
> Det er da utroligt at et så seriøst firma kan skrive så useriøst!
>
> "Motorex har en olie, fremstillet efter MC metoden: TOP SPEED."
>
> - og så iøvrigt ikke et kvæk om hvad det betyder?!? Det ku jeg ellers
godt
> tænke mig at vide... Nå, det er da heldigt for dem at metoden ikke
kaldes
> SLOW SPEED.
>
MC = metoden beskrevet umiddelbart ovenover i det grønne felt.
TOP SPEED = navnet på Motorex-olien
>
> Og:
>
> Problemet med brug af bilolie bliver:
> · glider i koblingen ved momentet - i starten
> · glider senere også ved igangsætning (glaseret overflade)
> · klister/ slipper ikke når den er kold.
>
> Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt hvorfor
ingen
> af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
>
Så har du nok bare været heldig, der er andre som rent faktisk har mødt
problemet, og har løst problemet med decideret motorcykel-olie.
>
> Rittig
>
Btw. Tilykke med de nye verdensborgere.
Kenneth S
| |
![](/images/tree/0.gif) Claus Rittig (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 15-12-03 18:38 |
|
"Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:3fdcd7df$0$95031$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > "Motorex har en olie, fremstillet efter MC metoden: TOP SPEED."
> > - og så iøvrigt ikke et kvæk om hvad det betyder?!? Det ku jeg ellers
> godt
> > tænke mig at vide... Nå, det er da heldigt for dem at metoden ikke
> kaldes
> > SLOW SPEED.
> MC = metoden beskrevet umiddelbart ovenover i det grønne felt.
> TOP SPEED = navnet på Motorex-olien
Ja, det så jeg godt, det var derfor jeg skrev som jeg skrev.
> > Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt hvorfor
> ingen
> > af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
> >
>
> Så har du nok bare været heldig, der er andre som rent faktisk har mødt
> problemet, og har løst problemet med decideret motorcykel-olie.
Arh, fuck - den hopper jeg altså ikke på igen!
> Btw. Tilykke med de nye verdensborgere.
Tak. De er sgu dejlige, selvom de stjæler min nattesøvn.
Rittig
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Ukendt (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-12-03 19:27 |
|
"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> wrote in message
news:brkqv9$2ted$1@news.dansketelecom.com...
> "Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> skrev i en
> meddelelse news:3fdcd7df$0$95031$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > > "Motorex har en olie, fremstillet efter MC metoden: TOP SPEED."
> > > - og så iøvrigt ikke et kvæk om hvad det betyder?!? Det ku jeg
ellers
> > godt
> > > tænke mig at vide... Nå, det er da heldigt for dem at metoden ikke
> > kaldes
> > > SLOW SPEED.
>
> > MC = metoden beskrevet umiddelbart ovenover i det grønne felt.
> > TOP SPEED = navnet på Motorex-olien
>
> Ja, det så jeg godt, det var derfor jeg skrev som jeg skrev.
>
Nå ok, det så bare ud som om du troede metoden hed TOP SPEED, men never
mind så.
> > > Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt
hvorfor
> > ingen
> > > af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
> > >
> >
> > Så har du nok bare været heldig, der er andre som rent faktisk har
mødt
> > problemet, og har løst problemet med decideret motorcykel-olie.
>
> Arh, fuck - den hopper jeg altså ikke på igen!
>
Ja, kan du huske det
Følt det på egen krop (..eller rettere MC). FJ1200'eren fedtede i
kobling med MOBIL1, ved skift til decideret MC olie, holdt fedteriet op.
MOBIL1, som er en fremragende olie, brugte jeg i øvrigt også på min
CB750, ganske uden problemer, det skal lige siges.
Jeg siger blot, hvis man nu tilfældigvis falder over en god mærke olie,
evt. fuldsyntetisk, fin API, decideret MC-olie, måske endda billig
penge, så kan det vel ikke skade at være på den sikre side.
> > Btw. Tilykke med de nye verdensborgere.
>
> Tak. De er sgu dejlige, selvom de stjæler min nattesøvn.
>
Det kan jeg forestille mig. Min nattesøvn bliver højst sandsynligt
spoleret fra lige omkring 25.Juni
> Rittig
>
Kenneth S
| |
Hekto (14-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Hekto |
Dato : 14-12-03 22:38 |
|
In article <brij7t$2bki$1@news.dansketelecom.com>, Claus Rittig says...
>
> Det er da utroligt at et så seriøst firma kan skrive så useriøst!
>
> "Motorex har en olie, fremstillet efter MC metoden: TOP SPEED."
>
> - og så iøvrigt ikke et kvæk om hvad det betyder?!? Det ku jeg ellers godt
> tænke mig at vide... Nå, det er da heldigt for dem at metoden ikke kaldes
> SLOW SPEED.
>
De gør da et meget godt forsøg på at forklare det:
Molecular Conversion forkortet MC, er en fremstillingsproces som
benytter færre additiver end normalt. · I en normal olie er ca.
71% base olie og 29% additiver.
· I en MC olie er ca. 84% base olie og 14% additiver.
.
Molecular Conversion(molekyle ændring) er en proces, hvor man under
meget højt tryk og varme, og med en katalysator ”hydrocracker”ændre
molekylerne i base olien. Man får på den måde molekyler der har
additivernes egenskaber.
--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!
| |
![](/images/tree/0.gif) Claus Rittig (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 15-12-03 18:42 |
|
"Hekto" <gæt.selv@hekto.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.1a46f69baf8fa230989a2b@news.tele.dk...
> De gør da et meget godt forsøg på at forklare det:
> Molecular Conversion forkortet MC, er en fremstillingsproces som
> benytter færre additiver end normalt. · I en normal olie er ca.
> 71% base olie og 29% additiver.
> · I en MC olie er ca. 84% base olie og 14% additiver.
> .
> Molecular Conversion(molekyle ændring) er en proces, hvor man under
> meget højt tryk og varme, og med en katalysator ”hydrocracker”ændre
> molekylerne i base olien. Man får på den måde molekyler der har
> additivernes egenskaber.
Okæh, lad mig lige skære ud i pap hvad jeg mente...
"Vores MC olier er KNALDGOE! Vi bruger kun halvt så mange additiver som i
vores bil-olier (der overholder moderne DIN-normer) men vi er så goe at selv
vores halvsyntetiske MC olie er lige så god som de andres helsyntetiske
olier! Vi må godtnok ikke kalde vores olie for Fuldsyntetisk, fordi... øh...
Nåja, fordi det er den jo ikke, men den er LISSÅ GO, er den. Det kan vi så
ikke lige dokumentere, men det er virkelig rigtigt!"
Rittig
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Hekto (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Hekto |
Dato : 15-12-03 18:52 |
|
In article <brkr73$2tjf$1@news.dansketelecom.com>, Claus Rittig says...
> "Vores MC olier er KNALDGOE! Vi bruger kun halvt så mange additiver som i
> vores bil-olier (der overholder moderne DIN-normer) men vi er så goe at selv
> vores halvsyntetiske MC olie er lige så god som de andres helsyntetiske
> olier! Vi må godtnok ikke kalde vores olie for Fuldsyntetisk, fordi... øh...
> Nåja, fordi det er den jo ikke, men den er LISSÅ GO, er den. Det kan vi så
> ikke lige dokumentere, men det er virkelig rigtigt!"
>
>
Nåååååh! Det var dét du mente! ;0)
Det virkede også underligt at du havde overset det der stod lige
ovenfor.
Enig! Det er lige sågodt, består af det halve; men må ikke hede det
gode!
--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!
| |
yamar kim (14-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : yamar kim |
Dato : 14-12-03 22:45 |
|
Jeg har prøvet for ca. 10 ¨år siden, hvor min kawa fik noget billig olie fra
netto som den lige skulle køre med et kvarter og så skulle den ha det gode
olie, da virkede koblingen ikke selvom olien skulle være god nok. Så det er
ikke lige meget hvilken olie man hælder på. Jeg har også hældt olie fra
Bilka på hvor den har kørt godt nok, så det behøver ikke at være
motorcykelolie for den kan køre, men det er surt at hælde flere liter olie
på hvis det ikke dur.
Yamar Kim
> - og så iøvrigt ikke et kvæk om hvad det betyder?!? Det ku jeg ellers godt
> tænke mig at vide... Nå, det er da heldigt for dem at metoden ikke kaldes
> SLOW SPEED.
>
> Og:
> · glider i koblingen ved momentet - i starten
> · glider senere også ved igangsætning (glaseret overflade)
> · klister/ slipper ikke når den er kold.
>
> Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt hvorfor
ingen
> af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
>
> Rittig
>
>
>
| |
Jacob Larsen (14-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jacob Larsen |
Dato : 14-12-03 23:54 |
|
> Problemet med brug af bilolie bliver:
> · glider i koblingen ved momentet - i starten
> · glider senere også ved igangsætning (glaseret overflade)
> · klister/ slipper ikke når den er kold.
>
> Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt hvorfor
> ingen af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
Jeg har faktisk haft en kobling på en Derbi Senda R som skulle rystes løs
før hver kørsel, så jeg var nødt til at skifte koblingspladerne. Jeg ved dog
ikke om det var bilolie der gjorde det, men den blev da kørt med sådan noget
olie. At jeg har hørt det samme ved en mc-forhandler gør det jo heller ikke
nødvendigvis rigtigt
Nu køber jeg dog mc-olie ved louis. Så er jeg da sikker.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500
| |
Bent Erik Thomsen (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Bent Erik Thomsen |
Dato : 15-12-03 00:22 |
|
Claus Rittig wrote:
> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
> meddelelse news:brhl6a$h42$1@news.net.uni-c.dk...
>> Hej NG.
>>
>> Fandt lige denne side
>> http://ca-mc.dk/Tilbehor/Motorex/Motorex_olieteknik.htm#CRUDE%20OIL
>
> Det er da utroligt at et så seriøst firma kan skrive så useriøst!
>
> "Motorex har en olie, fremstillet efter MC metoden: TOP SPEED."
>
> - og så iøvrigt ikke et kvæk om hvad det betyder?!? Det ku jeg ellers
> godt tænke mig at vide... Nå, det er da heldigt for dem at metoden
> ikke kaldes SLOW SPEED.
>
> Og:
>
> Problemet med brug af bilolie bliver:
> · glider i koblingen ved momentet - i starten
> · glider senere også ved igangsætning (glaseret overflade)
> · klister/ slipper ikke når den er kold.
>
> Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt hvorfor
> ingen af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
>
> Rittig
Jeg har på 5 forskellige MC'er udelukkende kørt på biloljer (dog i en
rimelig kvalitet)
Har aldrig haft problemer af nogen art.
Honda CB400F
Honda Cb750F
Suzuki GS450
Suzuki GS850
BMW K100RS
mvh
--
Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=319
1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)
| |
Steen Gruby (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Steen Gruby |
Dato : 15-12-03 00:51 |
|
On Sun, 14 Dec 2003 22:13:31 +0100, "Claus Rittig"
<ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> wrote:
Hej Rittig.
>
>Det er da utroligt at et så seriøst firma kan skrive så useriøst!
>
Det er den mest useriøse gang reklamegas jeg har set på tryk.
Hvis der så varen seriøs forklaring, men NIX.
Forherligelse ag egne produkter og en dårlig undskyldning for ikke at
fremstille full syntetisk olie.
>
>Problemet med brug af bilolie bliver:
>· glider i koblingen ved momentet - i starten
>· glider senere også ved igangsætning (glaseret overflade)
>· klister/ slipper ikke når den er kold.
>
>Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt hvorfor ingen
>af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
>
Jeg kører med full syntetisk olie af bedste bilkvalitet i mine cykler.
Duc'en er i forvejen specificeret til Castrol GTX2, og da den har
tørkobling er der ingen problemer der.
Men XN85 havde tydelige problemer med koblingen dengang jeg havde MC
olie i den.
Det er helt forsvundet med den suppe der er i den nu.
Og så er jeg ret sikker på at turboen bedre kan lide syntetisk olie
der er specificeret til turbobrug end en MC olie.
Så jeg er enig
Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk
| |
![](/images/tree/0.gif) Claus Rittig (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 15-12-03 18:50 |
|
"Steen Gruby" <oz9zi@(AT)gruby.dk> skrev i en meddelelse
news:gdtptvsm4dh93rs7nhl672st3pres9m47l@4ax.com...
> >Det er da utroligt at et så seriøst firma kan skrive så useriøst!
> >
> Det er den mest useriøse gang reklamegas jeg har set på tryk.
Lige præcis.
> Hvis der så varen seriøs forklaring, men NIX.
> Forherligelse ag egne produkter og en dårlig undskyldning for ikke at
> fremstille full syntetisk olie.
Lige præcis.
> >Problemet med brug af bilolie bliver:
> >· glider i koblingen ved momentet - i starten
> >· glider senere også ved igangsætning (glaseret overflade)
> >· klister/ slipper ikke når den er kold.
> >
> >Rart at få det slået fast! Så mangler vi bare at få undersøgt hvorfor
ingen
> >af de bil-olier jeg har kørt med, har givet de problemer.
> >
> Jeg kører med full syntetisk olie af bedste bilkvalitet i mine cykler.
> Duc'en er i forvejen specificeret til Castrol GTX2, og da den har
> tørkobling er der ingen problemer der.
Jeg har tit undret mig over hvorfor olie til biler skal kunne overholde DIN
standarder der er noget mere tidssvarende end dem motorcykelolier skal kunne
overholde. Er det virkelig så meget hårdere for olien at skulle
"vedligeholde" en turbo end en mc-motor? (Okay, ja, det er det jo nok, den
render jo hurtigt, sådan en turbo, oliefilmen skal nok holde til lidt mere).
> Men XN85 havde tydelige problemer med koblingen dengang jeg havde MC
> olie i den.
> Det er helt forsvundet med den suppe der er i den nu.
> Og så er jeg ret sikker på at turboen bedre kan lide syntetisk olie
> der er specificeret til turbobrug end en MC olie.
Tjah, hvis nogen en dag finder en seriøs test af forskellige motorolier på
nettet, så vil jeg enormt gerne høre om det. De fleste af mine indkøb
baseres på pålidelige tests, senest vinterdæk til bilen (vasker min mund i
sæbe).
Rittig
| |
![](/images/tree/0.gif) Ukendt (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-12-03 22:05 |
|
Steen Gruby skrev i meddelelsen ...
>On Sun, 14 Dec 2003 22:13:31 +0100, "Claus Rittig"
><ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> wrote:
>
>Hej Rittig.
>>
>>Det er da utroligt at et så seriøst firma kan skrive så useriøst!
>>
>Det er den mest useriøse gang reklamegas jeg har set på tryk.
Ja,men sådan _er_ reklame nu engang
>Men XN85 havde tydelige problemer med koblingen dengang jeg havde MC
>olie i den.
>Det er helt forsvundet med den suppe der er i den nu.
>Og så er jeg ret sikker på at turboen bedre kan lide syntetisk olie
>der er specificeret til turbobrug end en MC olie.
>
>Så jeg er enig
VTR'en virker også væsentlig bedre i kobling og gear med Mobil Synt S end
med det "klister",(sporet til at være Silkolene), der var i den, da jeg
købte cyklen.
Så også enig !
mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/olie/
>Steen Gruby
>Suzuki XN85 Turbo
>Ducati Paso 750
>NSU Super FOX 1958
> www.gruby.dk
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Claus Rittig (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 15-12-03 22:35 |
|
"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted(hos)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3fde2256$0$69970$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> VTR'en virker også væsentlig bedre i kobling og gear med Mobil Synt S end
> med det "klister",(sporet til at være Silkolene), der var i den, da jeg
> købte cyklen.
Og så sidder jeg her med en dunk Castrol R4 som jeg vandt for nylig i et
løb, det skulle vist være en "topklasse MC olie" har jeg ladet mig bilde
ind.
API SG!
Den er (har jeg hørt) over dobbelt så dyr som den API SJ olie jeg normalt
bruger til motorcyklerne som ikke er en MC olie, men R4'en er da i det
mindste fuldsyntetisk. Hvis nu de hundehoveder absolut SKAL dele olier op i
MC/bil, hvorfor kan de så ikke lave noget ordentligt til MC? Prisen kan de
da godt finde ud af at tage!
Okay, der ER rimeligt prissatte mc olier, men en side som den der Motorex
gør mig irritabel - hvorfor synes de at det er okay at prøve at sælge en
ringe olie til MC? MINE motorcykler fortjener dælme en lige så god olie som
min bil! (sådan som jeg kører dem...)
Rittig
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Ukendt (15-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-12-03 22:40 |
|
>
> Og så sidder jeg her med en dunk Castrol R4 som jeg vandt for nylig i
et
> løb, det skulle vist være en "topklasse MC olie" har jeg ladet mig
bilde
> ind.
> API SG!
> Den er (har jeg hørt) over dobbelt så dyr som den API SJ olie jeg
normalt
> bruger til motorcyklerne som ikke er en MC olie, men R4'en er da i det
> mindste fuldsyntetisk. Hvis nu de hundehoveder absolut SKAL dele olier
op i
> MC/bil, hvorfor kan de så ikke lave noget ordentligt til MC? Prisen
kan de
> da godt finde ud af at tage!
> Okay, der ER rimeligt prissatte mc olier, men en side som den der
Motorex
> gør mig irritabel - hvorfor synes de at det er okay at prøve at sælge
en
> ringe olie til MC? MINE motorcykler fortjener dælme en lige så god
olie som
> min bil! (sådan som jeg kører dem...)
>
> Rittig
>
jae, jeg sidder såmænd med en BP Racing 4T, fin API, fuldsyntetisk til
MC, til 25kr/literen.
Godt nok købt hos louis.de, som et slags restlager-produkt, men det kan
altså lade sig gøre.
Kenneth S
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Claus Rittig (16-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 16-12-03 17:25 |
|
"Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:3fde2aae$0$94995$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> jae, jeg sidder såmænd med en BP Racing 4T, fin API, fuldsyntetisk til
> MC, til 25kr/literen.
> Godt nok købt hos louis.de, som et slags restlager-produkt, men det kan
> altså lade sig gøre.
Ja, det _kan_ det! Mit indlæg er vist også lidt surt-opstøds-agtigt. Men de
sælger ikke mere til den pris, vel?
Rittig
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Ukendt (17-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 17-12-03 04:59 |
|
>
> > jae, jeg sidder såmænd med en BP Racing 4T, fin API, fuldsyntetisk
til
> > MC, til 25kr/literen.
> > Godt nok købt hos louis.de, som et slags restlager-produkt, men det
kan
> > altså lade sig gøre.
>
> Ja, det _kan_ det! Mit indlæg er vist også lidt surt-opstøds-agtigt.
Men de
> sælger ikke mere til den pris, vel?
>
> Rittig
>
Næh, det har du nok ret i, jeg tror denne olie er udgået, eller bliver
solgt under andet mærke, men bare man holder øjne og ører åbne i sit
nærmiljø, kommer der nok noget andet tilsvarende forbi på et tidspunkt.
...det er forresten SJ api-kvalitet.
Kenneth S
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Dennis Hellan Peders~ (16-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Dennis Hellan Peders~ |
Dato : 16-12-03 09:18 |
|
Claus Rittig wrote:
8<--
> Men en side som den der Motorex gør mig irritabel -
8<--
Hej.
Tænk det havde jeg ikke opdaget
Jeg syntes nu at den var/er informations rig , der var da ting på siden jeg
ikke vidste.
Jeg fandt da ud af, at den Fuldsyntetiske Delo10W-50 , JASO T 903 MA , API
SL/CF , ACEA A3-98
er helt fin, så den vil jeg da fortsætte med at hælde på Banditten , og lige
i øjeblikket er den sat ned til 19,95 Euro for 4 liter, så det er jo billigt
--
Hilsen
Dennis Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
So many roads.....so little time.....
http://link.dfmc.dk/25
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) anders majland (16-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : anders majland |
Dato : 16-12-03 10:38 |
|
> Jeg fandt da ud af, at den Fuldsyntetiske Delo10W-50 , JASO T 903 MA
> , API SL/CF , ACEA A3-98
> er helt fin, så den vil jeg da fortsætte med at hælde på Banditten ,
> og lige i øjeblikket er den sat ned til 19,95 Euro for 4 liter, så
> det er jo billigt
Nogen der er med på at splitte portoen ?
Jeg skal ikke have ret meget andet derfra (skulle da lige være et på
elvarmehåndtag) og så er portoen jo lidt meget for olie og et filter.
Enten storkøbenhavn eller århus/ebeltoft/randers/hobro eller
derimellem.
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) anders majland (16-12-2003)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : anders majland |
Dato : 16-12-03 17:08 |
|
> Nogen der er med på at splitte portoen ?
Bager har tilbudt sin hjælp
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid
| |
|
|