Hvis jeg ikke husker meget forkert var det dem de stadig har et par stykker
af i forsvaret, jeg kørte heldigvis BMW F650 GS. Men de oplevelser jeg har
haft med dem at under en øvelse med både tærren og landevej, var at ud af 5
mc'er brød 3 af dem sammen i løbet af de 2 dage.
Så hvis du anskaffer sådan en så syntes jeg at du skal undersøge om det er
et tidligere militærkøretøj, for så skal prisen jo selvf. være derefter. Men
ellers udekærket køretøj i tærren!
Mvh Joachim
"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
news:3fd715af$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Saint James" <pilgrim.RR.cyclemotors@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fd70aa5$0$29377$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Tak for svar 'Boye Wildt'.
> >
> > Det var nu ikke noget der gjorde mig meget klogere.
> > Jeg kunne godt tænke mig en seriøs brugerberetning.
> >
> > Er du selv R65-rider? - I så fald må du gerne lukke nogle flere
> > oplysninger ud.
> >
> > Palle Bugtrup
> >
> > P.S. Det er nu da vist rigtigt, at der blev set lidt skævt til de to
> > short-strokes, af de mest garvede BMW entusiaster.
> >
> >
> Jeg kører BMW og ser aldrig skævt til nogen
> Det er da bedøvende hvad motorcykel folk kører på , bare de selv kan lide
> den. Alt det mærkepis, jeg har kørt mange slags mc'er igennem 25 år, alt
> afhænger af pengepung, køretype (som skifter med alderen) og hvad jeg nu
> falder for af design.
>
> Men for at gøre en kort historie lang, så har min kammerat engang haft en
> 650 bimmer, den blev han træt af fordi den var for sløv. Som han sagde en
> solid men kedelig mc.
>
> Skal du bruge den som begynder eller som transport så er det en fin mc,
men
> til sjov skal du nok have noget mere power.
>
> Mvh Mcisten
>
>