/
Forside
/
Interesser
/
Fritid
/
Biler
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Biler
#
Navn
Point
1
dova
36582
2
alimak
21895
3
EA_HS
19179
4
refi
16217
5
transor
15833
6
Cortina01
14584
7
pallenoc
13678
8
3773
13117
9
geu
12469
10
Nordsted1
11856
Kaburator is
Fra :
karsten nilsson
Dato :
21-12-03 21:47
Hej
Jeg ville lige høre om der er nogen der kan fortælle mig hvad
symtomerne på kaburator is er.
Er det foreksempel at bedst som man køre der udaf så vil bilen ikke
tage gas mere,eller er det noget andet.
Det er en mazda626 fra 1988 der har haft disse unoder da jeg skulle på
arbejde imorges.
Hilsen Karsten Nilsson
--------------------------------------------------------------------------
Preben Riis Sørensen (
21-12-2003
)
Kommentar
Fra :
Preben Riis Sørensen
Dato :
21-12-03 22:29
"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3fe605ed$0$69963$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>
> Hej
> Jeg ville lige høre om der er nogen der kan fortælle mig hvad
> symtomerne på kaburator is er.
> Er det foreksempel at bedst som man køre der udaf så vil bilen ikke
> tage gas mere,eller er det noget andet.
> Det er en mazda626 fra 1988 der har haft disse unoder da jeg skulle
på
> arbejde imorges.
>
> Hilsen Karsten Nilsson
Det er ca. sådan derfra, og så til at den går helt i stå. 'Sjovt' nok er det
oftest værst ved plusgrader, hvor luften er mest fugtig.
Der er to ting at gøre: Tjekke indsugningsindstilling til vinterkørsel,
og/eller bruge sprit.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk
Ukendt (
22-12-2003
)
Kommentar
Fra :
Ukendt
Dato :
22-12-03 12:07
"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
news:3fe6109b$0$69924$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det er ca. sådan derfra, og så til at den går helt i stå. 'Sjovt' nok er
det
> oftest værst ved plusgrader, hvor luften er mest fugtig.
> Der er to ting at gøre: Tjekke indsugningsindstilling til vinterkørsel,
> og/eller bruge sprit.
> --
Fordi luftens temp. falder i venturien..... selv ved +5 - +10 kan der være
risiko for karb.is.
Stort problem for stempelmotorfly...
/Christian
Søg
Alle emner
Interesser
Fritid
Biler
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177607
Tips :
31970
Nyheder :
719565
Indlæg :
6409286
Brugere :
218890
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2025 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.