Peter J <Peter_Laila@Get2net.dk> skrev i en
news:wKkD6.196$ua2.21439@news.get2net.dk...
>
> ................................derfor er jeg blevet nybagt Suzuki GSX
400 F ejer.
> Inden jeg kan komme ud på de danske veje og hilse på jer andre
MC'ister,
> skal jeg dog lige have fundet en tændingsboks til cyklen.
> Den havde åbenbart været defekt og forhenværende ejer havde afmonteret
> den for at få den udskiftet, men alligevel aldrig nået videre.
AV!
Håber at den var meget billig eftersom at du jo har købt den uden
overhovedet at vide om den kan snurre rundt!?
Udover Suzuki's type-fejl(?) á et svagt ladesystem, som kun lader sig
erfare under kørende (= ladende) motor, er en af 400F'erens få fejl at
topstykket har en tendens til at flække. Og det kræver også en kørende
motor at detektere; med mindre at man ligefrem har en kompressionstester
med på stedet!
(Om 'på stedet kompressionstest, samt detektering af flækket topstykke':
Check FAQ'en på DMC's hjemeside! Link:
www.dmc-org.dk . FAQ'en er en
af knapperne i venstre side og artiklen hedder vistnok noget med
"opslidt motor"!)
--
Armand.