Hej Armand.
Det er koblingsskålen ,der sidder på den ene aksel med tandhjulene fra
gearkassen, der slår over og rammer på krumtappenskontravægt. Enghave mener
at det er mit hovedleje i gearkassen der er slidt.
Dyna tændingen, har den røde som fælles til begge pickupper, den ledning må
så gå til den fælles strømførende til tændspolerne mens den hvide og sorte
så forbindes med den grønne og blå?
Når det først virker tror jeg nok at der er knald på liggehønen.
Hilsen Jens
Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bjiv4$67u$4@news.cybercity.dk...
>
> JENS FOGH <jensfogh@get2net.dk> skrev i en
> news:EW3D6.493$Zd1.56247@news.get2net.dk...
> > Er der nogle der kan foreslå hvad jeg kan gøre for at afhjælpe at min
> > koblingsskål ikke slår på krumtappen når motoren kører. Det er svagt
> men
> > irriterende. Er det lejet i koblingskålen tilspændingen eller ?????
>
> Mystisk diagnose derved at koblingen ikke sidder på krumtappen på GSX
> 1100-motoren :-/
> Derved er det noget svært at afgive et bud på hvad der måtte være at
> gøre.
> Kan du ikke omformulere dit spørgsmål, og/eller være mere specifik i
> dine
> definitioner??
>
>
> > DYNA tænding? der er en sort , en hvid og en rød ledning fra giverne.
> > Er det meningen at den sorte og den hvide skal til den grønne og blå
> ledning
> > til tændingsboks og så den røde til + ledning.
> >.......Det er ikke originalt da den også er udstyret med
> > Dyna tændspoler med udskiftelige tændrørsledninger.
>
> Øh? Dyna-tænding??
> Desværre ikke kendt af mig
>
> Men prøv at kigge ind bag tændingsdækslet og se på pick-up'erne: Der må
> være en af de nævnte tre ledere der er fælles for begge pick-ups!
> personlig
> hælder jeg til at det kan være den sorte - hvilken så er den der skal
> til spolernes fælles leder.
> Om hvid skal til grøn og rød til blå, eller vice versa må du derefter
> forsøge dig med: Enten er motoren helt død, eller også slår den i gang
> på alle cylindre - Selvfølgelig forudsat at tændrørskablerne er korrekt
> forbundet: Den ene spoles kabler til de midterste to cylindre, og den
> anden spoles kabler til de yderste!
>
> Men kig endelig efter bag tændingsdækslet først!!
>
> --
> Armand.
>
>
>
>
>