">
> Det kan godt være lidt kringlet ja...
> Du skal sørge for at det hele sidder _præcist_ ud for hinanden, og det
> kommer du nok til at få et extra sæt hænder til at klare for dig.
> Så skal du have en tang, der passe ind mellem de to nitter, og så gælder
det
> ellers om at presse stille og roligt, indtil de to riller kommer til syne
på
> nitterne. Noget der er lettere sagt end gjort!
> Så er det tid til at få låseblikket på, og det skal køre med den faste
ende
> forest rundt på kæden, men det ved du sikkert... Sæt det løst på med
> fingerne og pres resten på med en tang mod en nitte på ledet foran med den
> ene kæbe af tangen, men først når du er sikker på, blikket kører ind i
> rillerne og ikke ved siden af.
> Held og lykke med det!
>
> --
> Psycho Cowboy
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Når du så har fået clipsen på, lægger du en stor hammer bag leddet og banker
med en anden hammer på nitterne på forsiden, så ryger clips og ledplade ikke
af, sådan som det gjorde på min............. Det er bedre at gå med livrem
OG seler
på denne måde er den både låst med clipsen og nittet sammen !!!
--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250