"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message
news:bce7f4c8841360a6923760e39c666113@news.teranews.com...
> On Thu, 13 Nov 2003 16:27:34 +0100, "Vestman"
> <vestmanFJERNES@adslhome.dk> wrote:
>
> >
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=376556/
> >
> >"TV 2 møder hård kritik, efter at det i går kom frem, at stationen ikke
vil
> >bringe et tv-spot med unge fartbøller.
>
> Jeg er snart træt af det udtryk: "unge fartbøller". Det er igen ensidigt
> på farten. Tag hellere fat på de unge og gamle _trafik_bøller.
Klippet (se linket Bjørn opgiver nedenfor) nævner ikke selv fartbøller. Den
må stå for Berlingskes (journalisters) regning. Klippet nævner fart,
spiritus og manglende brug af sele.
Jeg synes i øvrigt ikke det er særligt godt.
> >Beslutningen om ikke at sende reklamefilmen 'Dead Man Walking' møder
kritik
> >fra flere kanter, herunder fra TV 2's andre annoncører, skriver
MediaWatch.
> >Synoptiks marketingdirektør, Sanna Suvanto-Harsaae, skriver i en e-mail,
at
> >hun er bekymret over TV 2's beslutning om ikke at vise filmen.
>
> Hvad fanden blander SynOptik sig i det for? Skal TV2 også blande sig i,
> hvad SynOptik laver?
Synoptik blander sig vel 1) fordi de er blevet spurgt og 2) af frygt for
annoncecensur.
Hvis Synoptik køber annonceplads, vil de formodentlig have lov at bringe
deres egne budskaber og ikke TV2s budskaber.
> >TV 2's salgs-
> >og marketingdirektør Flemming Rasmussen undrer sig over kritikken. Han
> >forklarer, at TV 2 kun vil hjælpe annoncører og ikke skabe restriktioner.
>
> Den skal jeg liige have skåret ud i pap.
Det vil Synoptik og Rådet for Større Færdelssikkerhed nok også gerne.
mvh
Petert