Jeg fandt lige billederne fra sommerens tur til Tyskland.
I Braunschweig ligger der en Louis, og der blev gjort et besøg. Louis
ligger på et hjørne, og på hver side ligger der en HD-forhandler! Den
til venstre er noget Cap's-lignende noget. Den til højre! ... war etwas
ganz anderes!
Butikken lignede ikke noget særligt, og der holdt to HD'er i special-
trim i 'vinduet', men inde bagest i butikken, hva' var det!!???
Det var en HD VR1000 genuine American Super Bike! Sådan er man åbenbart
nødt til at lave om på en HD'er for at den kan komme rundt om hjørner.
Med ref. til en tidligere tråd, så tror jeg stadig ikke at den kan køre
i cirkler om noget japansk, eller europæisk!
V2, 998cc, 4 ventiler pr. cylinder og 150 HK. Ikke data der får børn
til at skrige og kvinder til at dåne, ensige mænd til at savle.
Til gengæld kan prisen godt få en til at bide i tungen istedet for
tyggegummiet!!!! Cyklen kunne tages med, mod at man lagde en chek på
50.000 US$!! Det ville blive et godt år for T&S, hvis den blev
indregistreret!
Jeg har lagt et billede på dk.binaer.motor.
Billedet skulle være i så høj opløsning, at man kan læse det lille
skilt til venstre for HD'en.
Mere om VR1000:
http://www.amasuperbike.com/vr/
http://www.harley-davidson.com/EX/RAC/VR1000/en/vr1000.asp?
nickname=Bill&bmLocale=en_US
Man bør bemærke amerikanernes storpralende tilgang til emnet, i
modsætning til f.eks. italienernes mere religiøse approach!
Bremserne: '.... eye-popping negative G-forces'
Motoren: '... massive ammounts of stump pulling tourque and raw
horsepower'
Ja, ja! - hele 150 af dem! Nå, de er jo også vant til den mere
almindelige HD! ;0)
--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!