Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9b97gg$qb$2@news.cybercity.dk...
>
> JR <jr@radmer.dk> skrev i en
> news:HMSB6.38087$o4.2943023@news010.worldonline.dk...
> >
> > Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9b86cm$1odf$9@news.cybercity.dk...
> > >
> > > Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> > > news:9b82li$qoj$1@sunsite.dk...
> > > > HOV det er min bolgade
> > > > En ikke seca har 36HK og er en softchopper, hvorimod en Seca har
> > > > 46HK og har ja som ordet siger seca udformning
> > > Din Boldgade??
> > > Så gør det da ordentligt mand!
> > > Ikke blot findes der en af dig unævnt XS 400 fra '78, med et meget
> > > kantet design; men også...................
> > Enig i det, du mangler bare at nævne at den gamle også fandtes som
> XS360, > en cykel jeg kørte på en gang. Driftsikker, halvblød og
> halvsløv, men absolut > lykken når man lige har fået råd til en 'rigtig'
> MC
>
> Hæ!
> Grunden til mit eget focus på den "firkantede" XS 400'er er faktisk at
> min første motorcykel var den flotte røde XS 360'er!!
> For at forfølge historien yderligere: Motoren er faktisk en kopi af
> Honda's alerede dengang gamle 360'er twin
>
> --
> Armand.
>
>
>
Min var netop også den meget flotte Yamaha metalrød (det har flere af mine Yamaha'er været) og jeg kørte i 3 år omkring
20.000 km uden vrøvl. Kun én gang måtte den køres hjem af 3x34 da en bolt fra tændspolen havde gnavet sig gennem
hovedkablet og sprunget den store sikring. Den gode 3x34 nåede endda at køre op bag i en stakkels Fiat 127 med et ældre
ægtepar i på vej hjem - MC'en kom ikke til skade
JR