Biker Bo wrote:
>> Skid da hul i S-modellen! Der skal jo ikke laves service på en kåbe,
>> så den piller du bare af, og så er de to cykler identiske.
>
> Ja ja okay så
> Synes bare at have hørt, at der var forskel på bl.a. ledningsnettet
> pga. forskellig instrumentering, men jeg tager måske fejl...
Næh, deri har du sådan set ret... men det er kun den forreste del af
ledningsnettet. Og hvis du skal til at rode med sådan noget, burde man måske
formode, at du alligevel har så meget styr på det elektriske, at du kan
klare dig med et ledningsdiagram fra en N'er, og så gå ud derfra. Ellers sig
til, så kan jeg måske få scannet et diagram til dig.
Jeg vil nu også, som en anden har gjort, anbefale dig at købe en service
manual. Haynes er gode, og dem har jeg brugt til mine tidligere cykler. Men
jeg fandt en Clymer manual hos Køsters i Randers, og den er jeg svært glad
for. Den er akkurat lige så god som Haynes, hverken mere eller mindre.
En manual har også den praktiske egenskab, at den er lettere at slæbe med
over i værkstedet, end din computer. Medmindre du da ligefrem har lyst til
at printe en af de elektroniske manualer ud. Men det bliver sikkert i sidste
ende lige så dyrt (i papir og blæk) som at købe en manual.
--
Freddy
SV 650 S-K1
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=159