Jeg ville nu forsøge med tændspolen og / kondensatoren se om der er sorte
løbere fra midten og ud eller få den afprøvet, det kan mange gange være det
der driller når alt det andet er prøvet
Esben
"flemming" <fjern_hamselv1@t-online.de> skrev i en meddelelse
news:bns1lq$vd5$04$1@news.t-online.com...
> Det er typiske symtomer efter en motorrumsvask
>
> prøv at blæse hele otorrummet kraftigt igennem med trykluft
>
> --
> BR
> Flemming
>
www.kvik-rep.com
> Padborg/ Flensburg
>
> "Jens Bendtsen" <hundestedFJERNDETTE@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse
> news:3fa17e06$0$27388$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Min 190'er har et problem med dage som i dag med enorme fugt´mængder.
Når
> > jeg starter, kører den kun på 2 eller 3 cylindre, og når jeg begynder at
> > køre, hakker den forfærdeligt (dvs. rykker). Nogle gange kan jeg ved at
> give
> > den meget gas, få alle fire cylindre til at tage fat.
> > Det kan også komme lige pludselig under regnvejrskørsel.
> > Det er umådeligt irriterende!!
> > Tændrør er ok, og tændkabler blev skiftet for 3 mdr. siden. Jeg har
> > naturligvis adskilt strømfordeleren og siliconesprayet, ligesom kabler
får
> > en gang silicone..
> > Hvad kan det være?
> >
> >
>
>