> 10.000,- synet er nok prisen, højst selvom bilen
> måske kører OK.
>
> > Du er nok bedst tjent med at beholde bilen, hvis dit arbejde er i en
> klasse
> > hvor du vil være bekendt at eje den
>
> Damn...ouch !
>
Jeg kan høre at bilen ikke er bygget af ham selv, så han kan jo ikke rigtigt
gøre noget ved det.
Ved bare at der dagligt laves en _masse_ regulær fusk af hjemmepladesmede(og
også af "de andre"), og derfor undrede det mig meget at man vil sælge en
nyrep bil.
Ingen kan renovere en bil hvis der skal laves rust i den og de skal have en
timeløn, medmindre bilen er mere end 50kkr værd, og kun har meget moderat
rust.
Wannabee pladesmede har en meget kedelig tendens til ,i bedste fald, bare at
klappe plade uden på og _mure_ det delvist fast. Ordenligt pladearbejde, med
kant-kant samlinger, eller kun meget små overlap foretages stort set ikke
mere. Selv på 5-8 år gamle biler i 400kkr klassen(af ny) klipper man lige et
stykke plade til, hæfter det i et hjørne,finder en passende hammer og
klapper pladen nogenlunde til og hæfter undervejs. Ikke altid gider man
fuldsvejse pladen. Hellerikke om der står MB på reg. att. Hellerikke selvom
der står aut.værksted på regningen. Når man så er "færdig" får pladen lige
lidt tilfældig spraydåse grunder, og er der noget der skal skjules så finder
man lige noget kit og propper i de sølle steder og en solid gang asfalt
ovenpå, så er bilen ny igen. Yeah right.
Den værste slags er dem der køber fut i 25kg spande og 12styks brøndskuhos
haraldnyborg. Gæt selv hvordn de bruger det.
Så pas på out there. Taler af bitter erfaring.
Henrik