"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bms54h$qdifh$1@ID-144871.news.uni-berlin.de...
>
> "Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> wrote in message
> news:3f919035$0$30087$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > En dyr men yderst komfortabel løsning er at investere i en motorvarmer.
Så
> > er alle ruderne isfri og kabinen dejlig varm.
> >
>
> Den ultimative løsning er nu en opvarmet garage, så parkerer man bare
bilen
> med åbne vinduer, og undgår ligeledes fugtproblemer
>
Du skulle overveje at købe en tæt bil
Den ultimative løsning er et brændstofdrevet fyr. Havde det i den gamle
vogn, og det var sgu dejligt at blive mødt af en 20grader varm kabine, selv
i +10 graders frost, og en 80grader varm motor. Det tog fyret ca 15minutter
at drøne temperaturen derop. Jeg satte bare uret i bilen på det tidspunkt
jeg kunne tænke mig at køre og så skulle den nok selv finde ud af at starte
fyret på det rigtige tidspunkt.
Det er altså sjovt at komme ud til sin bil efter arbejde, og opdage at alle
kollegaerne står og hakker isslag af ruden i deres vinterjakker, mens
volvoen var afrimet og optøet så vandet sejlede af den, så kunne man jo lige
smide jakken i bagagerummet og hoppe ind i bilen i T-shirt trods hård frost.
Blærerøvsværdien er sådan en dag helt i top!!
Henrik