"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3f8accaf$0$70012$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej Alle
>
> Jeg er i gang med at købe en Golf 2 og er sådan set kommet så langt at jeg
> er lige på vippen til at købe en!
>
> Bilen er en Golf 1,6 benzin, 5 døre, kørt 176.000km, udstyret med en 4T
> gearkasse så vidt jeg husker (5Gear) originalt soltag, og så er den
> metalgrå! Den er importeret fra tyskland, så rust er minimalt!
>
> Prisen er 7500,-
>
> Er rust kan nævnes: lidt bobler under venstre baglygte, meget lidt
begyndene
> rust i skærme hvor vandet sprøjter op (kun lige de første 3 cm. på
skærmen,
> og kan kun ses hvis man går helt ned og rører ved det) Og så er der en
lille
> bitte smule rust på bagklappen!
>
> I soltaget er der ikke skyggen af rust, ej heller ved tankdæksel eller i
> begagerum.!
>
> Sæderne ser ud som nye og rat, pedaler ser også fine ud! (Så km. passer)
>
> Motoren ser også fin ud!
>
> Bilen bliver lavet om til gulpladebil og synet af sælger mod en mindre
> merpris for "Gulpladesæt" (Gitter osv) og omkostninger ved syn+ efterset
med
> olie og tandrem!
>
> Afgiften på bilen er 9.025,- for gule plader, så den kommere til at stå i
> ca. 18.000 hvis man regner syn og det med!
>
> Er det en okay handel eller hvordan?
>
> Håber i vil ligge jeres input her...
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Mads
>
>
Min bror har en Gååååååååååååååårlf 1.6 årgang 1984(importeret 1998) fra
tyskland, hvor han har fået motoren skiftet ud med en billig 1.8 fra 1990
pga. karburatorproblemer. Resten af motoren fejlede ikke noget, men
karburatoren på denne model er vist lidt kompliceret(=dyr i mekanikertimer).
Bortset fra dette problem er bilen solid og billig i reservedele. For
yderligere oplysninger, prøv
http://www.golf2.dk/.
/Bluch