> Har du været nede og tampe *rigtigt* til dem ?
>
> Altså lege synsmand ?
Ja dem jeg købte dem af sagde at det meste pladearbejde var lavet, og der er
altså rent faktisk SKIFTET vange og bærearmer og hvad det nu alt sammen
hedder bagi - så det er jo fint.
Jeg har dog fået et problem - forrøret skulle skiftes og da man skulle skrue
det af motoren knækkede 2 ud af 3 bolte pga rust!!!
Hvad vil du anbefale i den situation? - er bange for at skrue manifolden af
da de bolte heller ikke ser just nye ud... ;/
>
> Jeg har oplevet at en bil der havde været rustbeskyttet, und der ganze
> molevitten, var temmeligt medtaget - under rustbeskyttelsen
>
> (Ja, desværre min egen 2.0i DOCH'er)
øv bøv, men den her er go nok...!
>
> >Ratstammebøsning siger du - det har jeg ikke tjekket - det må jeg hellere
> >lige få tjekket.
>
> Den er til gengæld ret nem at kontrolleret - kravl ned under, og tag
> fat i det stykke der er mellem torpedovæg og gummikoblingen - det må
> sgisme ikke rokke ret meget der.
>
> >Og en dør ser det jo så ud til jeg skal ud og låne... har du evt en jeg
kan
> >låne mod betaling seføli?
>
> Tvivler på der er en hel dør på nogle af de gamle sierra'er
>
> snakker vi 3 eller 5 dørs model ? (eller st.car)
>
>
Vi snakker helt alm 3-dørs - så hvis bare du havde en jeg kunne låne den dag
den skulle synes - der er nogenlunde hel ;)
Takker
> --
> jan@stevns.net -
www.stevns.net
> "There is no replacement for displacement......! "
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på
http://www.dkfritidbil.dk