On Mon, 9 Apr 2001, Christian Knudsen wrote:
> Jeg har forresten lige fundet en fed link her, med en test af en TLR. Enjoy
>
http://www.mcnews.com.au/suzukitl1000stestmarch2000.htm
Hmm, det ser ud til der er sket en mindre forveksling mellem TL1000R og
TL1000S. TL1000S er den grumme "king-wheelie" maskine, som har mere
tendens til at sætte sin effekt i luften fremfor asfalten (hver sin smag I
guess :). S'eren har kun halvkåbe og nogle heste mindre (dog mere
træk i mellemområdet?).
Der er ingen tvivl om, at en R'eren også kan lave powerwheelies, men
nok ikke i samme omfang som S'eren.
Fra samme side som du har pasted er der et link til test af netop en
TL1000R
http://www.mcnews.com.au/tl1000r.htm
Som vist tidligere nævnt i denne tråd kan der laves mange små ændringer på
TL-R der gør den væsentlig mere kompetent, deriblandt remapping af fuel
injection og andre lækkerier ;).
Jeg har bemærket der er et par stykker her på NGen som har TL1000R. Kan
det virkelig passe der ikke kan komme et par vise ord med fra en TL1000R
fører selv? ;)
/T
CBR600F4