Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en news:...
>
> Megas <Megas*NOSPAM*@email.dk> skrev i en
> news:bjtp8o$1mrc$1@news.cybercity.dk...
> > Armand wrote:
> >
> > > Med de ekstremt sportslige Kawaski gademotorcykler hører der således
> > > også vårgrøn med i en vis mængde af lakeringen, for at relatere til
> > > mærkets race-traditionerne - Også selvom at der ikke er megen reklame
> > > i de vårgrønne GP-maskiner man lejlighedsvis ser på TV når Honda og
> > > Ducati æder dem med en omgang
> >
> > Nu har gade-mc´erne jo den helt klare fordel at de ikke lider under
> > restriktioner, ligesom banecyklerne... Så kan man jo køre i cirkler om
> > Ducati & Aprillia & andre slige knallertmærker
>
> Av, gjorde dét ondt??
> For lige at gnide yderligere salt i såret: Både Kawasaki og Ducati (og
> forøvrigt også Yamaha) udvikler under samme restriktioner, eftersom at
alle
> tre er
> firecylindrede - Den fem-cylindrede Honda har til forskel et
vægt-handicap,
> ligesom feltets to(?) og tre -cylindrede motorer forsøger at leve på en
> vægt-fordel!
>
> --
> Armand.
> (der selv er skuffet over at Ducati tilsyneladende ikke udnytter
> Desmo-teknikken bedre på gadeplan - Det kan ikke passe at en SV650 med
> elementær teknik skal yde det samme som en 750'er Duc med indsprøjtning og
> desmodromik)
>
>
>
>
>