|
| testbænk i Vejle Fra : S.G |
Dato : 24-08-03 20:20 |
|
En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende. Skal vel
lidt erfaring til at tæmme den
Min makkers RF900R målte 128,6 HK på hjulet med en flot jævn kurve. Osse ret
flot eftersom det er lavet privat af min onkel. Der er kun indkøbt Bolt-on
potte og KN-filter.
En CBR900R 92´er med 106HK på hjulet.. Dysset om indstillet et eller andet
sted... Staklen har ihvertfald givet penge for noget der ikke har virket
efter hensigten
GSXR600 mener det var 95 med 101HK på hjulet, ret pænt må man sige
S.G, Odense
RF900R
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (24-08-2003)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 24-08-03 20:23 |
|
> GSXR600 mener det var 95 med 101HK på hjulet, ret pænt må man sige
Hej Sebastian
Gixxer 600 kom frem i 97, så det har minimum været sådan en.
--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 samt MZ ETZ 251
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
| |
S.G (24-08-2003)
| Kommentar Fra : S.G |
Dato : 24-08-03 21:34 |
|
> Gixxer 600 kom frem i 97, så det har minimum været sådan en.
Det var egentlig osse det der skulle stå..
| |
Søren Skovgaard Jens~ (26-08-2003)
| Kommentar Fra : Søren Skovgaard Jens~ |
Dato : 26-08-03 05:44 |
|
Hejsa Jens .....
Jeg snakkede med gutten, der ejer denne ZX-12R - Den trak 196 HK på motoren
og 159,6 HK på baghjulet. Dette var han dog ikke helt tilfreds med, da den
dagen før til PowerMeet leverede 175,2 HK på baghjulet.
M.v.h.
Søren Skovgaard
-- Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
| |
Mads Stetter (24-08-2003)
| Kommentar Fra : Mads Stetter |
Dato : 24-08-03 21:12 |
|
S.G wrote:
> En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende.
> Skal vel lidt erfaring til at tæmme den
> >
> S.G, Odense
> RF900R
Hva var der gjort ved den?
MVH Mads Stetter
| |
S.G (24-08-2003)
| Kommentar Fra : S.G |
Dato : 24-08-03 21:36 |
|
"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com>
> S.G wrote:
> > En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende.
> Hva var der gjort ved den?
originalt har de 180HK på baghjulet (hvilket er ret
imponerende eftersom der står 185HK på papiret, men der er jo osse mange
producenter der er ret optimistiske)
Mener faktisk kun det var anden udstødningssystem og omdysning... Men er
ikke sikker
| |
Mads Stetter (24-08-2003)
| Kommentar Fra : Mads Stetter |
Dato : 24-08-03 21:43 |
|
S.G wrote:
> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com>
>> S.G wrote:
>
>>> En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende.
>
>> Hva var der gjort ved den?
>
> originalt har de 180HK på baghjulet (hvilket er ret
> imponerende eftersom der står 185HK på papiret, men der er jo osse
> mange producenter der er ret optimistiske)
>
> Mener faktisk kun det var anden udstødningssystem og omdysning... Men
> er ikke sikker
Ok, er nu overbevist over at den kun smider 180 hk i motoren! Ved Rydbergs
MC ligger sådan en lidt over 150 HK standard og lidt over 170 med fuld
udstødning!
Enten er det rydberg der er forkert på den eller også er dem i vejle?
Her er link forresten:
http://www.rydbergsmc.dk/rullefelt/Kawasaki/zx12r_akro1.htm
MVH Mads Stetter
| |
Bo (25-08-2003)
| Kommentar Fra : Bo |
Dato : 25-08-03 05:50 |
|
"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bib81e$42d$1@sunsite.dk...
> S.G wrote:
> > "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com>
> >> S.G wrote:
> >
> >>> En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende.
> >
> >> Hva var der gjort ved den?
> >
> > originalt har de 180HK på baghjulet (hvilket er ret
> > imponerende eftersom der står 185HK på papiret, men der er jo osse
> > mange producenter der er ret optimistiske)
> >
> > Mener faktisk kun det var anden udstødningssystem og omdysning... Men
> > er ikke sikker
>
> Ok, er nu overbevist over at den kun smider 180 hk i motoren! Ved Rydbergs
> MC ligger sådan en lidt over 150 HK standard og lidt over 170 med fuld
> udstødning!
ja noget er der vist ændret, en busa gir ca. 155-160 på hjulet
std.
bo-gsxR
| |
Ninja Rider (25-08-2003)
| Kommentar Fra : Ninja Rider |
Dato : 25-08-03 20:00 |
|
Hejsa
>>originalt har de 180HK på baghjulet (hvilket er ret
>>imponerende eftersom der står 185HK på papiret, men der er jo osse
>>mange producenter der er ret optimistiske)
>>
>>
>Ok, er nu overbevist over at den kun smider 180 hk i motoren! Ved Rydbergs
>MC ligger sådan en lidt over 150 HK standard og lidt over 170 med fuld
>udstødning!
>Enten er det rydberg der er forkert på den eller også er dem i vejle?
>
>
Ved Powermeet i år havde en ZX-12 (01 model)med Komplet akrapovics
titanium udstødning 175.2 HK
Min kamy's ZX-12R (01 model) med samme opsætning omkring 170hk, uden
omprogramering af indsprøjtningen.
Se listen her:
http://www.powermeet.dk/powermeet/2003/res_powermeet03.htm
Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26
| |
Jes Vestervang (25-08-2003)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 25-08-03 21:10 |
|
Ninja Rider wrote:
> Ved Powermeet i år havde en ZX-12 (01 model)med Komplet akrapovics
> titanium udstødning 175.2 HK
Når man tænker over det, så er det sgu egentlig ret vildt Jeg synes da
ikke at min Fazer er langsom, men maxifrøen har jo det dobbelte =
Fååårk!
Oh well, giv mig en slalombane, så skal jeg nok give den baghjul
--
mvh Jes Vestervang
| |
Brian W. (26-08-2003)
| Kommentar Fra : Brian W. |
Dato : 26-08-03 14:25 |
|
S.G wrote:
> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com>
>> S.G wrote:
>
>>> En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende.
>
>> Hva var der gjort ved den?
>
> originalt har de 180HK på baghjulet (hvilket er ret
> imponerende eftersom der står 185HK på papiret, men der er jo osse
> mange producenter der er ret optimistiske)
>
> Mener faktisk kun det var anden udstødningssystem og omdysning... Men
> er ikke sikker
Hmm mjaaaa njaaa 180 hk på hjulet???? er det ikke lidt optimistisk og tro??
jeg har efterhånden set et par stykker der har været testet på bænken, og
der ikke nogen af dem der havde 180 hk på hjulet?????? men det er måake bare
mig??? Kawasaki er ellers godt nok kendt for at at deres opgivelser passer
på hjulet, men de der zx12´er har jeg altså ikke set endnu med så mange hk
på hjulet????
--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman
............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........
| |
Per Emborg (26-08-2003)
| Kommentar Fra : Per Emborg |
Dato : 26-08-03 16:46 |
|
Mange af dem får lige de sidste 5-8 hk via ramair , og de heste ser man ikke
i testbænke men mon ikke de 174 er det rigtige tal hvis der også er en
Powercommander på
--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus
"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3f4b5f99$0$6806$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> S.G wrote:
> > "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com>
> >> S.G wrote:
> >
> >>> En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende.
> >
> >> Hva var der gjort ved den?
> >
> > originalt har de 180HK på baghjulet (hvilket er ret
> > imponerende eftersom der står 185HK på papiret, men der er jo osse
> > mange producenter der er ret optimistiske)
> >
> > Mener faktisk kun det var anden udstødningssystem og omdysning... Men
> > er ikke sikker
>
> Hmm mjaaaa njaaa 180 hk på hjulet???? er det ikke lidt optimistisk og
tro??
> jeg har efterhånden set et par stykker der har været testet på bænken, og
> der ikke nogen af dem der havde 180 hk på hjulet?????? men det er måake
bare
> mig??? Kawasaki er ellers godt nok kendt for at at deres opgivelser passer
> på hjulet, men de der zx12´er har jeg altså ikke set endnu med så mange hk
> på hjulet????
>
> --
>
> Med Venlig Hilsen
> Brian Laursen
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
> http://home1.stofanet.dk/cashman
>
> ..........." Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
> thunderace"...........
>
>
>
| |
Armand (27-08-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 27-08-03 16:53 |
|
Per Emborg <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en
news:bifvbb$i2t$1@sunsite.dk...
> Mange af dem får lige de sidste 5-8 hk via ramair , og de heste ser man
ikke
> i testbænke men mon ikke de 174 er det rigtige tal hvis der også er en
> Powercommander på
Tallet er som sådan fuldstændig ligegyldig! :-|
Det at det drejer sig om, er om man kommer hurtigst afsted eller ej, men har
man ikke nosser til at udnytte de mange dyrt købte HK's (som folk ellers nok
sørger for at prale om) er en rulning da et fint kompromis. Men grundet
alskens variabler bør man tage afsted sammen med sin ærke-rival og få en
rulning på samme bænk, samme dag!!!
Hvis det er fordi man vil have et stykke papir med en kæmpe kurve på, siger
onde tunger at hos CAPS har enhver japansk mellemklassemaskine ~150 HK!
--
Armand.
| |
Morten dahl (28-08-2003)
| Kommentar Fra : Morten dahl |
Dato : 28-08-03 16:02 |
|
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:biikv4$2uko$6@news.cybercity.dk...
>
> Hvis det er fordi man vil have et stykke papir med en kæmpe kurve på,
siger
> onde tunger at hos CAPS har enhver japansk mellemklassemaskine ~150 HK!
>
>
GRILL
Hvad er det for et rullefeldt? et af mærket HD
-
Morten Dahl
| |
Armand (28-08-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 28-08-03 21:06 |
|
Morten dahl <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en
news:3f4e1966$0$48898$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:biikv4$2uko$6@news.cybercity.dk...
> >
> > Hvis det er fordi man vil have et stykke papir med en kæmpe kurve på,
> > siger onde tunger at hos CAPS har enhver japansk mellemklassemaskine
> > ~150 HK!
>
> Hvad er det for et rullefeldt? et af mærket HD
Eller blot belejligt fejlvisende, så ledes at HD-importøren kan foresvæve
kunder om "V2-poweren" :-/
--
Armand
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (30-08-2003)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 30-08-03 08:18 |
|
>> Hvad er det for et rullefeldt? et af mærket HD
>
> Eller blot belejligt fejlvisende, så ledes at HD-importøren kan
> foresvæve kunder om "V2-poweren" :-/
En helt std Gixxer 1000 smed 192kh på hjulet ved en unavngiven HD forhandler
på Sjælland. Det har nok sagt CAPS!, da ejerens kæbe ramte brystet
--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 samt MZ ETZ 251
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
| |
Ib Jakobsen (30-08-2003)
| Kommentar Fra : Ib Jakobsen |
Dato : 30-08-03 10:22 |
|
Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> >> Hvad er det for et rullefeldt? et af mærket HD
> >
> > Eller blot belejligt fejlvisende, så ledes at HD-importøren kan
> > foresvæve kunder om "V2-poweren" :-/
>
> En helt std Gixxer 1000 smed 192kh på hjulet ved en unavngiven HD forhandler
> på Sjælland. Det har nok sagt CAPS!, da ejerens kæbe ramte brystet
Så har det nok sagt KLAPS, da en jeg hørte om fik målt sin 140 hk Harley. Man
havde jo penge nok, så man købte et 140 hk tuningssæt. Så man havde 140 hk. Ment
i bedste knallertdrengestil, som 16 årige med et Thansen katalog. Den havde
100hk og blev omgående sat til salg.
--
Med venlig hilsen
Ib Jakobsen
| |
BSV (25-08-2003)
| Kommentar Fra : BSV |
Dato : 25-08-03 08:54 |
|
Der skal nu ikke så meget til med zx12, dette taget fra en beskrivelse på
nedenstående link.
Muzzy's dogbones, and aluminum cooling fan. 17t countershaft sprocket,
Micron pipe and PCIIIr.
Quarter mile 9.75 @146.5. Dynoed with the Bear stacks...about 3 hp...now
178.8hp/96.3 tq.
http://www.micapeak.com/reg/view/ZX12R
mvh
bsv
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=365
"S.G" <diller@fjern.mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:%c82b.1623$2I.137@news.get2net.dk...
> En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende. Skal vel
> lidt erfaring til at tæmme den
>
> Min makkers RF900R målte 128,6 HK på hjulet med en flot jævn kurve. Osse
ret
> flot eftersom det er lavet privat af min onkel. Der er kun indkøbt Bolt-on
> potte og KN-filter.
>
> En CBR900R 92´er med 106HK på hjulet.. Dysset om indstillet et eller andet
> sted... Staklen har ihvertfald givet penge for noget der ikke har virket
> efter hensigten
>
> GSXR600 mener det var 95 med 101HK på hjulet, ret pænt må man sige
>
>
> S.G, Odense
> RF900R
>
>
| |
|
|