Mikael Kofod wrote:
> Hvordan ser det så ud med cykler fra England ??
> Hvilke faldgrupper er der der?
> Mikael ....
>
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=255
Nå, skulle lige checke din dfm-side - troede lige, du var en anden af
det "Gang of 10", der selv har importeret en container med lige så mange
fabriksnye Enfield Bullet 500 fra Indien her fornylig og nu havde fået
kolde fødder:
På Statoil forleden aften mødte jeg en familie på tre, der var ved at
læsse en sådan karl af ladet på en lejet trailer, så farmand kunne køre
den det sidste stykke hjem. Den var hentet i Esbjerg samme dag, hvor den
var pakket ud af nævnte container sammen med ni andre og klargjort med
olie, nye (=brugbare) tændrør etc. Familiefaderen fortalte, at de var
gået sammen om de 10 Bullets af en udgave, der var godkendt i UK, og som
de derfor regnede med at få registreret herhjemme uden videre. Han
forventede alt i alt at kunne spare ca. 10 kkr på øvelsen, så noget
fortjeneste må der være på de cykler herhjemme
Men det var et sidespring - og et eksempel på et frisk initiativ, hvad
man så ellers mener om EB'en ?-)
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
DFM-side:
www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade