Æblemand ?
Fra : Marianne Høyen

Dato : 04-04-01 22:05

Hej

Min 3-årige går dagen lang og skråler 'Æblemand .... kom indenfor - Æblemand
..... kom inden for. Har du nog'n æbler til mig i daaa' ........ tak ska du
ha'!'. Og så kommer der ellers en lang række af andre '-mænd' bagefter.

Hvad er det for en sang, og hvor er den fra ? En CD eller allerhelst med
noder.

mvh

Marianne

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 04-04-01 23:24

Hej

Creamy (dansk gruppe) har RÅ hittet med den sang i snart 1 1/2 år, enhver CD
butik med respekt for sig selv har den i deres sortiment ( rigtig CD butik
er IKKE = FONA, fredgaard, etc) men der imod RIGTIGE CD BUTIKKER)

mvh

brian

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-04-01 00:04

"Brian Kristiansen" <briank@(nospam)superbruger.dk> skrev:

> rigtig CD butik er IKKE = FONA, fredgaard, etc) men
>der imod RIGTIGE CD BUTIKKER)

Tja - jeg tror nu også de vil have den i Fona og Fredgaard.

Hvis I vil have den på noder står den i "Lystige viser for børn -
bind 2". Den kan sikkert også findes på biblioteket.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Gacer Spif

Dato : 05-04-01 21:31

Gå på Napster og søg efter "Creamy"....

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 05-04-01 23:10

"Gacer Spif" <ata@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Gå på Napster og søg efter "Creamy"....

Ja, eller smut ned i brugsen og stjæl den ! (napster er det samme som at
stjæle)

Fra : Gacer Spif

Dato : 06-04-01 15:22

Ja -køb den i Brugsen og lad den multinationale pladeindustri stjæle dine
hellige penge så de kan lave flere tåbelige reklamer for at få netop dine
børn til plage dig om at købe den nye Creamy2. Musik er digitalt og alt
digitalt kan kopieres -sådan er det! -herligt.

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 07-04-01 10:24

Ja, og det retfærdigører at man må stjæle ! Idiot

Fra : Laura

Dato : 07-04-01 20:45

Der er altså ikke faldet nogen endelig dom i den sag endnu!
Laura

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 08-04-01 11:05

"Laura" <laur@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
Der er altså ikke faldet nogen endelig dom i den sag endnu!
Laura

Hej

Og hvad mener du ?
(der altså faldet dom om at napster IKKE må distribuere musik)
Og uanset hvordan du vender og drejer det , så har der på intet tidspunkt
været tvivl om at det var ulovligt !

mvh

brian