|
| What bike to an old man?? Fra : Palle Bugtrup |
Dato : 27-07-03 20:25 |
|
Kære MC-venner
Jeg be'r her blot om et godt bud på en touring- motorcykel.
Da jeg ikke er kæmpestor (170) af vækst, behøver den ikke at være for
tung.
Et lavt tyngdepunkt har også stor betydning.
Fornuftig kørestilling - ikke trættende på lange stræk.
Gode vejegenskaber - balance - skridsikker i skarpe sving på våd vej.
Kraftoverskud - acceleration, og handy i intens, hurtig og aggresiv
trafik.
Det var vist det meste, jeg kan komme i tanker om, netop nu, ved hjemkomst
efter en erfaringsrig tur.
Jeg håber på et virkeligt godt råd, så min næste ekspedition kan blive
endnu bedre.
Bedste hilsener
Palle
begin 666 Palle Bugtrup.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..D)U9W1R=7 [4&%L;&4-"D9.
M.E!A;&QE($)U9W1R=7 -"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z4&EL9W)I;2YM
M;W1O<F-Y8VQE<T!M86EL+F1K#0I2158Z,C P,S W,C=4,3DR-#,V6@T*14Y$
(.E9#05)$#0H`
`
end
| |
Pwh (27-07-2003)
| Kommentar Fra : Pwh |
Dato : 27-07-03 20:35 |
|
Palle Bugtrup wrote:
> Kære MC-venner
>
> Jeg be'r her blot om et godt bud på en touring- motorcykel.
>
Det kommer jo ret meget an på hvor mange penge du vil putte i det.
/Jens Kwak KR-1 (Meget mc til prisen)
| |
Palle Bugtrup (27-07-2003)
| Kommentar Fra : Palle Bugtrup |
Dato : 27-07-03 21:12 |
|
> Ja selvfølgelig skal det med, hvor meget maskinen må koste. Hidtil har jeg
kunnet klare mig med køretøjer op til 50.000 kroners klassen, og det vil jeg
da gerne kunne blive ved med. Men okay - det er jo ikke pebernødder der skal
handles med, så lad os høre.
Palle
"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3f24295f$0$13156$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Palle Bugtrup wrote:
> > Kære MC-venner
> >
> > Jeg be'r her blot om et godt bud på en touring- motorcykel.
> >
> Det kommer jo ret meget an på hvor mange penge du vil putte i det.
>
> /Jens Kwak KR-1 (Meget mc til prisen)
>
>
| |
Tommy Fer (27-07-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Fer |
Dato : 27-07-03 21:20 |
|
"Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f243290$0$32523$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Ja selvfølgelig skal det med, hvor meget maskinen må koste. Hidtil har
jeg
> kunnet klare mig med køretøjer op til 50.000 kroners klassen, og det vil
jeg
> da gerne kunne blive ved med. Men okay - det er jo ikke pebernødder der
skal
> handles med, så lad os høre.
>
Hvad med en VFR750F?
mvh Tommy Fer
| |
Palle Bugtrup (27-07-2003)
| Kommentar Fra : Palle Bugtrup |
Dato : 27-07-03 21:29 |
|
> Lige netop det råd jeg får fra min søn - han havde en sådan på en tid, men
jeg selv er årg. 1936, så den er ikke helt den rigtige. Men V-motoren er
fin - dog vil jeg gerne nøjes med to cylindre og ikke helt så høje
omdrejninger.
Så . .??
"Tommy Fer" <fer@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
news:EtWUa.39894$Kb2.1663395@news010.worldonline.dk...
>
> "Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f243290$0$32523$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > > Ja selvfølgelig skal det med, hvor meget maskinen må koste. Hidtil har
> jeg
> > kunnet klare mig med køretøjer op til 50.000 kroners klassen, og det vil
> jeg
> > da gerne kunne blive ved med. Men okay - det er jo ikke pebernødder der
> skal
> > handles med, så lad os høre.
> >
>
>
> Hvad med en VFR750F?
>
> mvh Tommy Fer
>
>
>
| |
Asger Steffensen (27-07-2003)
| Kommentar Fra : Asger Steffensen |
Dato : 27-07-03 21:27 |
|
"Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f2436af$0$32499$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Lige netop det råd jeg får fra min søn - han havde en sådan på en tid,
men
> jeg selv er årg. 1936, så den er ikke helt den rigtige. Men V-motoren er
> fin - dog vil jeg gerne nøjes med to cylindre og ikke helt så høje
> omdrejninger.
>
> Så . .??
>
Det lyder som en BMW bokser af en eller anden slags? Men det skal jo nok
være en ældre model hvis du skal holde dig på 50 K.
Eller hvad med Suzuki SV650? (der kommer du dog også over 50 K!)
Asger
ZX-10
| |
Palle Bugtrup (27-07-2003)
| Kommentar Fra : Palle Bugtrup |
Dato : 27-07-03 21:59 |
|
>Lige netop, jeg troede også indtil for nylig, at BMW'en var den ideelle
touring bike for an old man. Men efter min nys overståede tur "oven om og
hjem" - Brunsbüttel - Rostock - Østersund - Trondheim - Kristianssand, må
jeg erkende, at den ikke slår til. Krumtappen vender 90 grader forkert, og
gearskiftet er for langsomt for dagens trafik. Især i det sydlige Norge
følte jeg mig flere gange truet på livet.
Nej - der må noget rappere til.
Palle
"Asger Steffensen" <astNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
news:3f243860$0$83048$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f2436af$0$32499$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > > Lige netop det råd jeg får fra min søn - han havde en sådan på en tid,
> men
> > jeg selv er årg. 1936, så den er ikke helt den rigtige. Men V-motoren er
> > fin - dog vil jeg gerne nøjes med to cylindre og ikke helt så høje
> > omdrejninger.
> >
> > Så . .??
> >
>
> Det lyder som en BMW bokser af en eller anden slags? Men det skal jo nok
> være en ældre model hvis du skal holde dig på 50 K.
>
> Eller hvad med Suzuki SV650? (der kommer du dog også over 50 K!)
>
> Asger
> ZX-10
>
>
| |
Asger Steffensen (27-07-2003)
| Kommentar Fra : Asger Steffensen |
Dato : 27-07-03 21:54 |
|
"Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f243d9c$0$5172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >Lige netop, jeg troede også indtil for nylig, at BMW'en var den ideelle
> touring bike for an old man. Men efter min nys overståede tur "oven om og
> hjem" - Brunsbüttel - Rostock - Østersund - Trondheim - Kristianssand, må
> jeg erkende, at den ikke slår til. Krumtappen vender 90 grader forkert, og
> gearskiftet er for langsomt for dagens trafik. Især i det sydlige Norge
> følte jeg mig flere gange truet på livet.
>
> Nej - der må noget rappere til.
>
Hmm, en BMW R1100S kan vel nok klare det - men OK, så er vi nærmere de 200k
end de 50.
Hvad med en Honda NTV 650 Revere eller en Suzuki VX800?`
Asger
ZX-10
| |
Bjørn S (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Bjørn S |
Dato : 28-07-03 00:02 |
|
"Asger Steffensen" skrev
> Hvad med en Honda NTV 650 Revere eller en Suzuki VX800?`
Jeg vil også anbefale en NTV, gierne med kåbe, de kan fåes til rundt 50 k og
opad.
Dejligt bundtræk (ja, det er faktisk rigtigt, selv om det er en V2), kører
langt på en tankfuld (350 km inden du skal over på reserve - målt på
blandet, mest landevej), styrvillig... tjha, kan jo blive ved... har selv
en, men til 183 cm er den lidt hård for min benstilling. Ingen ræser, men
med overskud, både i by og på motorvej, uden overdrevet gymnastik med
gearpedalen. Billig i forsikring... giver selv 1750 hos Top, MC T + Elite,
og tæt på Kjøwenhavn
Selv om jeg har købt en ny lækker kværn, vil jeg beholde min til en eventuel
langture....
En SV er mit næste bud, så også gierne med kåbe...men den er måske ikke så
komfortabel igen ? Så har den også kæde og en tildels dyr forsikring, mit
tilbud lå på 6500 kroner, min Ducati 900 S er billigere....
Det hele kommer nok an på en længere prøvetur !
Jeg har også forsøgt en VX 800... den kører rigtig godt, men måske vil
kørestilling være belastende til laange ture, og så skal du jo lige nå
jorden...måske kan du, men den er høj... og så er det jo en Suzuki
--
/Bjørn
| |
Bjørn S (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Bjørn S |
Dato : 28-07-03 00:05 |
|
"Bjørn S" skrev
> Jeg har også forsøgt en VX 800... den kører rigtig godt, men måske vil
> kørestilling være belastende til laange ture, og så skal du jo lige nå
> jorden...måske kan du, men den er høj... og så er det jo en Suzuki
Jeg glæmte at tilføje at den kører "kun" 16-17 km pr. liter som standard.
--
/Bjørn
| |
==ViXer== (28-07-2003)
| Kommentar Fra : ==ViXer== |
Dato : 28-07-03 12:18 |
|
Bjørn S wrote:
> "Bjørn S" skrev
>> Jeg har også forsøgt en VX 800... den kører rigtig godt, men måske
>> vil kørestilling være belastende til laange ture, og så skal du jo
>> lige nå jorden...måske kan du, men den er høj... og så er det jo en
>> Suzuki
>
> Jeg glæmte at tilføje at den kører "kun" 16-17 km pr. liter som
> standard.
hov hov hov
min vx har kørt 20 km/L med passager og fuld oppakning 3400 km gennem
sverige og norge
og det blandet motorvej dog max 120 km / T men uden kåbe :)
--
==ViXer==
| |
Bjørn S (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Bjørn S |
Dato : 28-07-03 13:42 |
|
"==ViXer==" skrev
> hov hov hov
> min vx har kørt 20 km/L med passager og fuld oppakning 3400 km gennem
> sverige og norge
> og det blandet motorvej dog max 120 km / T men uden kåbe :)
Ja, ok, sikkert rigtigt, jeg rereferte nok til daglig brug / småkørsel.
ALT kører langt i Norge, med de lave fartsgrenser og høje bensinpriser de
har
Hvad med kørekomfort/siddestilling efter så lang tur ?
Spørger fordi en kammerat kørte sydpå sidst år på sin.... og han gik med
dårlige håndlæd resten af efterår / vinteren, men han er også høj !
- og så drak den noget olie på motorvejen :-/
--
/Bjørn
| |
==ViXer== (28-07-2003)
| Kommentar Fra : ==ViXer== |
Dato : 28-07-03 14:32 |
|
Bjørn S wrote:
> Hvad med kørekomfort/siddestilling efter så lang tur ?
> Spørger fordi en kammerat kørte sydpå sidst år på sin.... og han gik
> med dårlige håndlæd resten af efterår / vinteren, men han er også høj
> ! - og så drak den noget olie på motorvejen :-/
Jeg er kun 1,90m. Ingen problemer med håndled. Sørger for at side afslappet
med armene.
Blev dog øm i skulderne og nakken de sidste 2 dage af vores 6 dages tur men
det skyldes måske også mangel på ens egen gode seng :)
--
==ViXer==
| |
Palle Bugtrup (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Palle Bugtrup |
Dato : 28-07-03 07:59 |
|
> Tak - tak! - "Honda NTV 650 Revere" ser ud til at være den der får flest
stemmer. - Der var godt nok lige det med benzinforbruget, men det gjaldt
måske VX850?
Så SKAL jeg altså til at tænke "Japansk" - hmm . ., let bliver det ikke.
Men jeg kan jo blive nødt til at prøve - hvad med langtur på en Englænder?
Commando'en lader jo ikke noget tilbage at ønske, hvad angår vejegenskaber.
Men først skal den restaureres - så i mellemtiden - NTV, junior bliver i
hvert fald glad.
Tak til alle
Palle
P.S. Hvis nogen mangler en BMW R60/6 ? - driftsikker som bare pokker . . . .
"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message
news:4RYUa.39959$Kb2.1675537@news010.worldonline.dk...
>
> "Asger Steffensen" skrev
> > Hvad med en Honda NTV 650 Revere eller en Suzuki VX800?`
>
> Jeg vil også anbefale en NTV, gierne med kåbe, de kan fåes til rundt 50 k
og
> opad.
> Dejligt bundtræk (ja, det er faktisk rigtigt, selv om det er en V2), kører
> langt på en tankfuld (350 km inden du skal over på reserve - målt på
> blandet, mest landevej), styrvillig... tjha, kan jo blive ved... har selv
> en, men til 183 cm er den lidt hård for min benstilling. Ingen ræser, men
> med overskud, både i by og på motorvej, uden overdrevet gymnastik med
> gearpedalen. Billig i forsikring... giver selv 1750 hos Top, MC T + Elite,
> og tæt på Kjøwenhavn
> Selv om jeg har købt en ny lækker kværn, vil jeg beholde min til en
eventuel
> langture....
> En SV er mit næste bud, så også gierne med kåbe...men den er måske ikke så
> komfortabel igen ? Så har den også kæde og en tildels dyr forsikring, mit
> tilbud lå på 6500 kroner, min Ducati 900 S er billigere....
> Det hele kommer nok an på en længere prøvetur !
>
> Jeg har også forsøgt en VX 800... den kører rigtig godt, men måske vil
> kørestilling være belastende til laange ture, og så skal du jo lige nå
> jorden...måske kan du, men den er høj... og så er det jo en Suzuki
>
> --
> /Bjørn
>
>
| |
Edvard Korsbæk (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Edvard Korsbæk |
Dato : 28-07-03 08:17 |
|
En 60/6 har altid været lidt af en misforståelse - ALT for få kræfter.
Prøv engang 100/7 i en eller anden version S/RS/RT
--
Best regards
Edvard Korsbæk
+4570229998
"Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f24ca4e$0$32541$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Tak - tak! - "Honda NTV 650 Revere" ser ud til at være den der får flest
> stemmer. - Der var godt nok lige det med benzinforbruget, men det gjaldt
> måske VX850?
>
> Så SKAL jeg altså til at tænke "Japansk" - hmm . ., let bliver det ikke.
> Men jeg kan jo blive nødt til at prøve - hvad med langtur på en Englænder?
> Commando'en lader jo ikke noget tilbage at ønske, hvad angår
vejegenskaber.
> Men først skal den restaureres - så i mellemtiden - NTV, junior bliver i
> hvert fald glad.
>
> Tak til alle
> Palle
>
> P.S. Hvis nogen mangler en BMW R60/6 ? - driftsikker som bare pokker . . .
..
>
> "Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message
> news:4RYUa.39959$Kb2.1675537@news010.worldonline.dk...
> >
> > "Asger Steffensen" skrev
> > > Hvad med en Honda NTV 650 Revere eller en Suzuki VX800?`
> >
> > Jeg vil også anbefale en NTV, gierne med kåbe, de kan fåes til rundt 50
k
> og
> > opad.
> > Dejligt bundtræk (ja, det er faktisk rigtigt, selv om det er en V2),
kører
> > langt på en tankfuld (350 km inden du skal over på reserve - målt på
> > blandet, mest landevej), styrvillig... tjha, kan jo blive ved... har
selv
> > en, men til 183 cm er den lidt hård for min benstilling. Ingen ræser,
men
> > med overskud, både i by og på motorvej, uden overdrevet gymnastik med
> > gearpedalen. Billig i forsikring... giver selv 1750 hos Top, MC T +
Elite,
> > og tæt på Kjøwenhavn
> > Selv om jeg har købt en ny lækker kværn, vil jeg beholde min til en
> eventuel
> > langture....
> > En SV er mit næste bud, så også gierne med kåbe...men den er måske ikke
så
> > komfortabel igen ? Så har den også kæde og en tildels dyr forsikring,
mit
> > tilbud lå på 6500 kroner, min Ducati 900 S er billigere....
> > Det hele kommer nok an på en længere prøvetur !
> >
> > Jeg har også forsøgt en VX 800... den kører rigtig godt, men måske vil
> > kørestilling være belastende til laange ture, og så skal du jo lige nå
> > jorden...måske kan du, men den er høj... og så er det jo en Suzuki
> >
> > --
> > /Bjørn
> >
> >
>
>
| |
Freddy Lang (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Freddy Lang |
Dato : 28-07-03 16:25 |
|
Bjørn S wrote:
> En SV er mit næste bud, så også gierne med kåbe...men den er måske
> ikke så komfortabel igen ? Så har den også kæde og en tildels dyr
> forsikring, mit tilbud lå på 6500 kroner, min Ducati 900 S er
> billigere....
> Det hele kommer nok an på en længere prøvetur !
En SV kan i hvert fald fint flytte sig, hvis den skal. Den har et fint
bundtræk, og en dejlig V2-lyd, selv med standardpotten. Jeg ved ikke helt
med komforten... Turen Skagen-Vejle var i hvert fald ikke som sådan noget
problem, men det var så også med en lille pause ca. hver time. Og det er
sådan set den længste tur, jeg har kørt på den i eet stræk, så jeg ved ikke
om min bedømmelse kan bruges til noget.
Hvad angår forsikring, kommer det nok an på en hel masse ting... Jeg er
"Super Elite Motorcyklist" (eller noget lignende) hos Tryg, og giver kun
2457,- helårligt (dette er en tilsnigelse, da der er automatisk stilstand
fra 1, december til 28. februar), med fuld kasko, samt en selvrisiko på lige
godt 6400,- så det synes jeg ikke er så slemt. Det skal så lige siges, at de
også har alle vore andre forsikringer, inklusive bilen, så der er vist nok
en eller anden form for indbygget "mængderabat"...
Mvh
Freddy
| |
Toft (27-07-2003)
| Kommentar Fra : Toft |
Dato : 27-07-03 22:01 |
|
Prøv at snuppe MC-revyen og læs på en Honda NTV. Jeg havde en model 98 (før
den blev probbet til med plastik). Ingen kæde, stel og affjedring nærmest
som en sportsmaskine, gode bremser, pålidelig som en i H.... (med mindre man
kører ind i en bil med 70 km/t)-: afslappet kørerstilling og en rigtig god
rækkevidde på en tankfuld.
Lav sædehøjde (min kæreste på 165 kunne håndtere den).
Hyggeligt brumlende vandkølet V2 motor.
Toft
BSA M33 og Suzuki GS450Skrammelbunke
"Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f242796$0$97209$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Kære MC-venner
>
> Jeg be'r her blot om et godt bud på en touring- motorcykel.
>
> Da jeg ikke er kæmpestor (170) af vækst, behøver den ikke at være for
> tung.
> Et lavt tyngdepunkt har også stor betydning.
> Fornuftig kørestilling - ikke trættende på lange stræk.
> Gode vejegenskaber - balance - skridsikker i skarpe sving på våd vej.
> Kraftoverskud - acceleration, og handy i intens, hurtig og aggresiv
> trafik.
>
> Det var vist det meste, jeg kan komme i tanker om, netop nu, ved
hjemkomst
> efter en erfaringsrig tur.
>
> Jeg håber på et virkeligt godt råd, så min næste ekspedition kan blive
> endnu bedre.
>
> Bedste hilsener
>
> Palle
>
>
>
>
>
| |
RacerNiels (27-07-2003)
| Kommentar Fra : RacerNiels |
Dato : 27-07-03 22:30 |
|
"Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> wrote in message
news:3f242796$0$97209$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Kære MC-venner
> Jeg be'r her blot om et godt bud på en touring- motorcykel.
Hvordan kan du overhovedet spørge?? Der står jo SVs ud over det hele her
))))
Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 28-07-03 07:51 |
|
> Jeg be'r her blot om et godt bud på en touring- motorcykel.
> Det var vist det meste, jeg kan komme i tanker om, netop nu, ved
> hjemkomst efter en erfaringsrig tur.
Hej Palle
Jeg siger som de andre:
En Honda NTV 650 Revere er god. Den har en fin motor der er smidig, dog uden
det vilde spræl, men sparsommelig og håndterbar, kadantræk, lav og meget
pålidelig. De fejler meget lidt. Kig efter om den lader korrekt, om
kronrørslejet er slidt og om affjedringen er færdig.
Ellers kan jeg forestille min en SV 650 N med eftermonteret kåbe fra f.eks
Powerbronce. Kører som på steroider i forhold til en NTV, men har kædetræk,
er en Suzuki og er ikke specielt lav.
--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
| |
Palle Bugtrup (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Palle Bugtrup |
Dato : 28-07-03 08:02 |
|
Hej igen!
Well - NTV - sådan
Palle
"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
news:BJ3Va.3$D97.1@news.get2net.dk...
> > Jeg be'r her blot om et godt bud på en touring- motorcykel.
>
> > Det var vist det meste, jeg kan komme i tanker om, netop nu, ved
> > hjemkomst efter en erfaringsrig tur.
>
> Hej Palle
>
> Jeg siger som de andre:
>
> En Honda NTV 650 Revere er god. Den har en fin motor der er smidig, dog
uden
> det vilde spræl, men sparsommelig og håndterbar, kadantræk, lav og meget
> pålidelig. De fejler meget lidt. Kig efter om den lader korrekt, om
> kronrørslejet er slidt og om affjedringen er færdig.
>
> Ellers kan jeg forestille min en SV 650 N med eftermonteret kåbe fra f.eks
> Powerbronce. Kører som på steroider i forhold til en NTV, men har
kædetræk,
> er en Suzuki og er ikke specielt lav.
>
> --
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
>
>
| |
Hans Olsen (28-07-2003)
| Kommentar Fra : Hans Olsen |
Dato : 28-07-03 17:09 |
|
http://hjem.get2net.dk/hpholm/ntv.html
http://hjem.get2net.dk/hpholm/ntvtest.html
MVH
Hans Olsen
"Palle Bugtrup" <pilgrim.motorcycles@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f242796$0$97209$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Kære MC-venner
>
> Jeg be'r her blot om et godt bud på en touring- motorcykel.
>
> Da jeg ikke er kæmpestor (170) af vækst, behøver den ikke at være for
> tung.
> Et lavt tyngdepunkt har også stor betydning.
> Fornuftig kørestilling - ikke trættende på lange stræk.
> Gode vejegenskaber - balance - skridsikker i skarpe sving på våd vej.
> Kraftoverskud - acceleration, og handy i intens, hurtig og aggresiv
> trafik.
>
> Det var vist det meste, jeg kan komme i tanker om, netop nu, ved
hjemkomst
> efter en erfaringsrig tur.
>
> Jeg håber på et virkeligt godt råd, så min næste ekspedition kan blive
> endnu bedre.
>
> Bedste hilsener
>
> Palle
>
>
>
>
>
| |
|
|