Tue <Mail_me@SPAMstofanet.dk> skrev i en
news:3f1127a2$0$917$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Så er det ved at være tæt på at jeg har fundet mig en mc, var ude at kigge
> på den i går. Jeg fik at vide at kronrørslejerne skal skiftes. Der var
lidt
> slør i styret og styret gik lidt stramt (der hang en masse ledninger og
> skrabede lidt på, det kan være dem). Vil nye kronrørslejre evt. afhjælpe
> sløret og det stramme styr? Eller kan der være andet og mere alvorligt
galt?
Hvorfor afprøve et køretøj, hvis man allievel køber det trods fejl og
mangler??
Basalt:
Hvis sælger ikke har ulejliget sig med at afhjælpe tydeligt fremtrædende
fejl,
er det ofte fordi at disse ikke "bare lige" lader sig rette, eller at
forekomsten belejligt skjuler en helt anden og mere graverende fejl
Ergo: vær meget varsom med at købe noget som "bare lige" skal have have
lavet en lille detalje!
Mit værste eksempel på sådant er et familiemedlem der købte en motorcykel
som "kun lige" skulle have justeret knastkæden (eller var det mon
ventilerne!?); men både det ene og andet hjapl intet, hvorefter vi ved et
tilfælde opdagede at de var motorens primærkæde (= fra krumtap til kobling)
der var totalt opslidt og slog på motoblokken indvendigt
Denne min skepsis gælder også for pågældende kronrørslejer :-|
--
Armand.