Jamen det lyder jo slet ikke så tosset enda. Jeg kan købe en brugt årg. 90.
Den har kørt 6500 km som demomodel, og siden kørt race i 3 weekender.
Kilometertælleren står med andre ord på 6500km, og til race har den kørt ca.
1000 km.
Så er 30000,- (uden afgift) vel ikke for meget for sådan en, eller hvad. Det
er godt nok ikke alle plastdele som er hele, men til gengæld er der ekstra
brede fælge, og andre gode ting med. Den er ligeledes chiptunet til lidt
flere heste, men det behøver jo ikke være nogen fordel.
Men ellers ser den jo ud som ny, der er jo intet at se på stel og motor, og
ledningsnettet er komplet. Lygter og blinklys samt saddel ligger pakket ned
som nye.
Motoren går som en drøm, og de ekstra racerpotter har en aldeles vidunderlig
lyd.
Men selvfølgelig kan det blive tæmmlig dyrt med diverse nye plastdele.
Hvis i har nogen kommentarer vil jeg gerne høre dem....
--
M.V.H.
Ove Fogh Hansen
ofh@email.dk
"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse
news:bedu16$mo9$1@news.net.uni-c.dk...
> min er ikke en r model men sædet er vist det samme, og i mine balders
mening
> er det, det bedste sæde jeg har kørt langt på nogensinde ! det kan
> umiddelbart virke hårdt men det virker bare 100% har kørt 1300 km på en
dag
> uden ligge sår
jeg har prøvet at køre langt på xj600 og på cbr1000f og
> min krop vil til hveren tid tage millen, det er den jeg befinder mig bedst
> på, et lidt højere vindue vil være et hit tror jeg. da vinden rammer lige
på
> hjelmen, med en masse støj til følge og dit hovede vil blive rusket lidt
> rundt.
>
> lagture er nok nærmere hård på håndled, men ved en 130-140 er det ikke
noget
> problem ej heller 80-90 så længe man rykker sig frem og sidder så oprejst
> man nu kan...så skal vinden nok bære en.
>
> vibrationerne kan genere lidt, min lilel finger har det med at falde i
> søvn..men det er også det.
>
> benene syntes jeg man sidder ok med og jeg er 193 høj
>
> passager....naahhh det er den ikke til...de sidder højt, lige i
fartvinden,
> 140 kmt og de er ved at blæse bagover, benene er ægte skovskider stilling
og
> det holder de ikek til med mindre vedkommende er under 150 cm LOL
>
> bagsædet er ellers ok på min 2003 model, rent polstringsmæssigt.
>
> den kører ca 15 km/l ved touring, så kan du selv regne ud hvor langt du
kan
> nå....
>
> tanken på min er ren plastic og tanktasker skal derfor snørres på, og det
> ridser nemt det bløde plastic...så en bagster er næsten eneste mulighed.
>
> bagpå havde jeg en vandtæt "pølse" snurret på, det virkede fint og med en
> kobination af bagage net...kunne der snildt stå en lilel skoletaske samt
> klemme en dunk sodavand ind under også...så det var helt fint.
>
> til dagligdags brug synes jeg den er fin fin, lidt belastende på
håndledene
> i by kørsel, men det er også det. eneste problem er vist at de er
frygtelige
> populære blandt tyve :-0, jeg kører regn som tørvejr og har ikke haft
noget
> at komme efter.
>
> reservedele er MEGET dyre og der kan være forfærdelig lang vente tid
(eller
> var det bare sigma mc der var langsomme ??)
>
> forlygten kunne finde på at revne, men jeg mener det kun var de tidlige
> modeller, klistermærker er lidt sparet, den matsorte er meget flot men man
> ser enhver fedtfinger, og tanken ridses nemt...det var vist også hvad jeg
> lige kunne komme på
>
>
> Lasse
> Mille & Karin & Neelix
>
>