Carsten <zzr1100@orangenet.dk> skrev i en
news:be752s$hlj$1@abbeden.bunk.cc...
> > Gøres det med en prop i udstødningen ? eller ændre man på kaburatorene ?
> > eller er det en mindre indsugning ?
>
> På min kwak havde de skøre tyskere boret 4 små huller i vakuum-spjældene i
> alle 4 kabu's. Derved kunne der ikke dannes korrekt undertryk og
> vakuum-spjældene gik derved aldrig helt i top.
Øhhh?
Flow'et under spjældet skaber undertryk, som bevæges op over spjæld og
membran via en boring i bunden af vacuum-spjældet!
Hvis det er den der er blevet firedoblet har det intet med drosling at gøre;
men snarere noget omkring gasresponsen: Et såkaldt jet-kit består egentlig
kun af et bor, hvormed man kan bore det originale hul op, og slappere fjedre
til vacuum-spjældet, samt andre dyser
Nu hvor snakken går specifikt på vacuum-spjældene, ved jeg at én
droslingsmetode er at montere membran-låg med en indvendig tap der stikker
ned mod vacuum-spjældet og stopper dettes løft i given højde!
--
Armand.