In article <3ef1f105$0$13016$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Tue says...
> Jeg syntes at GS'en uden kåbe er lækker, men kåben skjuler den lille motor
> og giver den et lidt mere racer look. Er det klogest at gå efter en GS'er
> fra sidste halvdel af 90'erne uden kåbe eller en med kåbe nogle år ældre?
> Har de ekstra år større betydning for holdbarheden?
>
En kåbe går stort set i stykke hver gang man lægger den ned!
Det giver en pæn ekstraudgift/værditab, i forhold til bare at skifte
lidt bremsgreb og fodhvilere å så'en.
Selv følgelig giver den læ for regn og blæst, samt kan medvirke til at
forgøgle andre at der er tale om en Ducati! ;0)
På en GS'er er nok mest KM, stand og servicebog der tæller, fremfor
årgang.
--
/Hekto
Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto
.... What about
www.mc-portalen.com ?