Så er der kommet plade på, jeg har fået sænket afgiften lidt allerede ved at
brokke mig ved 1. vurdering, og idag betalte jeg så og hentede plade, så
skal jeg bare ha den snakket ned i afgift om en mdr !
Nå men jeg har lige været ude og lufte hende
Igen den er ret let kørt, og den bremser utroligt godt ! det skal siges at
den lige har fået 3 nye bremseskiver
Jeg havde jo problemet til syn med at den ikke ville køre mere end 80kmt..
jeg fandt ud af at det var de 3 af membranerne der ikke løftede sig pga. at
jeg ikke havde fået dem i rillen ved kaburator rensning.
Nu har jeg så været ude og køre efter, og når den starter så kan den finde
på kun at ville tage 1000rpm og det er hvis man giver gas, ellers dør den,
og får den chooker så dør den 100% sikkert. dette kan den gøre i et par
minutter, og så ligepludselig så kommer den !!
Når motoren så er blevet lidt lun, så trækker den for det meste ok op til en
4K rpm og så begynder balladen, så må den kun får ½ gas ellers vil den ikke
det store, men ved halv gas kan man få den op til ca 8K rpm, og så gir man
fuld hane og så vil den gerne gravle op til 10K rpm.
Jeg chekkede det igår og alle kaburatorene åbner for membranen, og chokerne
sidder inde på deres plads.. Den har std dyser dvs cyl 1+2 har 105 og 3+4
har 102,5 dyser.
Mon det kan ha noget med den tændspole at gøre ? den ene tændspole er 1ohm
over spec i primærspolen.
Hvad siger ham Bager ? eller i andre ?
--
Mvh
Morten ---
http://StarChild.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v ---
http://Golf2.dk
Jallagryde 320i