/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
MotoGP?
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 13-06-03 14:06

Hej NG

Vi sidder lige og er uenige, er der nogen der kan hjælpe os...

Kører Sete Gibernau samme mc som Rossi eller den fra sidste år?
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.489 / Virus Database: 288 - Release Date: 10-06-2003



 
 
Thomas Buus Andersen (13-06-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Buus Andersen


Dato : 13-06-03 14:11



"Rune (Bandit600R)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3ee9cc2a$0$5177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Vi sidder lige og er uenige, er der nogen der kan hjælpe os...
>
> Kører Sete Gibernau samme mc som Rossi eller den fra sidste år?

Mener de sagde, at den havde en anden kåbe , med andet luftindtag, fordi
Sete's ik er fuld fabriksstøttet????
De er ihvertfald ikke identiske !

> --
> Venlig hilsen Rune
> http://bandit600.netfirms.com
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7
>



--
Mvh Thomas Buus
GSXR 250
t-buus@SLETget2net.dk



Rune \(Bandit600R\) (13-06-2003)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 13-06-03 14:18

Thomas Buus Andersen wrote:
> "Rune (Bandit600R)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en
> meddelelse news:3ee9cc2a$0$5177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Hej NG
>>
>> Vi sidder lige og er uenige, er der nogen der kan hjælpe os...
>>
>> Kører Sete Gibernau samme mc som Rossi eller den fra sidste år?
>
> Mener de sagde, at den havde en anden kåbe , med andet luftindtag,
> fordi Sete's ik er fuld fabriksstøttet????
> De er ihvertfald ikke identiske !


Jeg har lagt 2 billeder ind i binaer.motor begge fra i år med Sete med to
forskellige kåber???

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.489 / Virus Database: 288 - Release Date: 10-06-2003



lange (13-06-2003)
Kommentar
Fra : lange


Dato : 13-06-03 14:15

> Vi sidder lige og er uenige, er der nogen der kan hjælpe os...
>
> Kører Sete Gibernau samme mc som Rossi eller den fra sidste år?

Han havde en 'less spec' mc i starten af året, men da Kato døde overtog han
Katos 'full spec' mc.
Dvs at Sete burde have adgang til samme stumper som Rossi. Om han så bruger
dem er jo en anden sag.

Lange



MKS - 74 (13-06-2003)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 13-06-03 15:36

On Fri, 13 Jun 2003 15:15:02 +0200, "lange" <morten.lange@postman.dk>
wrote:

>Han havde en 'less spec' mc i starten af året, men da Kato døde overtog han
>Katos 'full spec' mc.

Rigtigt...Fausto Gresini teamet som Sete kører for har 2 cykler,en
2003 full factory spec. RC211V (også kaldet B af nogle) og en 2002
spec RC211V(A) i et sattelit team.Fabrikscyklen var Kato's og Sete
kørte som 2.mand på sattelitcyklen,men Sete har nu fået fabrikscyklen
og Kiyonari har så overtaget 2002 cyklen.Forskellen på de 2 cykler er
relativt lille i form af performance ifølge Sete selv,han vandt
således i Kato "mindeløbet" på 2002 cyklen og først derefter blev det
afgjort at han skulle have fabrikscyklen,hvilket har været en svær
beslutning for både ham,men også teamet.Der blev bragt mange forslag
frem om at man ikke burde bruge den overhovedet mere i år,fysisk er
det naturligvis ikke Kato's cykel han kører på,den blev helt knust,men
bare det sæde som Kato havde,så mere symbolværdien.Sete sagde selv
lige efter at han ikke ønskede det sæde og at han heller ikke ville
bede om det,på den anden side så er det måske også lidt fjollet at
lade cyklen bare så i deres garage som nogle foreslog.

Der er iøvrigt 4 fabrikscykler som Rossi,Gibernau,Ukawa, og Hayden
kører på...resten er lower spec. d.v.s at også Max faktisk ikke kører
på en fabrikscykel og det er det han _altid_ ref. til når han er
blevet nr. 3 eller deromkring,at han er glad for det er hvad man kan
forvente på inferiørt materiel (læs: kan bruge som undskyldning).Og
egentlig er det lidt synd at han ikke har en,så vi selv kan se...

>Dvs at Sete burde have adgang til samme stumper som Rossi. Om han så bruger
>dem er jo en anden sag.

Akkurat,man ved aldrig helt,selv full factory spec. kan godt give
adgang til nye stumper på lidt forskelligt tidspunkt.Det var en slet
skjult sandhed at f.eks Doohan altid fik de sidste nye stumper lidt
før alle de andre fabrikskørere,dette hang nu i høj grad også sammen
med at de fleste vidste at han også var manden der bedst kunne teste
om det var noget der duede eller ej...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-05-2003)

peterl (13-06-2003)
Kommentar
Fra : peterl


Dato : 13-06-03 15:56

Nogen bemærkede måske også at Makoto Tamada's 'Bridgestone'-Honda (Er det
Pramac hans team hedder? Jeg kan ikke huske det) var blevet opgraderet til
2003-versionen på Mugello.
Jeg regner da med at flere af dem der kører 2002 modellen bliver opgraderet
til 2003 modellen i løbet af sæsonen, ikke mindst Biaggi... Vi får se.

-PeterL

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message
news:7aojev0cudp1u9al6og8bvs3a9c9fveqeq@4ax.com...
> On Fri, 13 Jun 2003 15:15:02 +0200, "lange" <morten.lange@postman.dk>
> wrote:
>
> >Han havde en 'less spec' mc i starten af året, men da Kato døde overtog
han
> >Katos 'full spec' mc.
>
> Rigtigt...Fausto Gresini teamet som Sete kører for har 2 cykler,en
> 2003 full factory spec. RC211V (også kaldet B af nogle) og en 2002
> spec RC211V(A) i et sattelit team.Fabrikscyklen var Kato's og Sete
> kørte som 2.mand på sattelitcyklen,men Sete har nu fået fabrikscyklen
> og Kiyonari har så overtaget 2002 cyklen.Forskellen på de 2 cykler er
> relativt lille i form af performance ifølge Sete selv,han vandt
> således i Kato "mindeløbet" på 2002 cyklen og først derefter blev det
> afgjort at han skulle have fabrikscyklen,hvilket har været en svær
> beslutning for både ham,men også teamet.Der blev bragt mange forslag
> frem om at man ikke burde bruge den overhovedet mere i år,fysisk er
> det naturligvis ikke Kato's cykel han kører på,den blev helt knust,men
> bare det sæde som Kato havde,så mere symbolværdien.Sete sagde selv
> lige efter at han ikke ønskede det sæde og at han heller ikke ville
> bede om det,på den anden side så er det måske også lidt fjollet at
> lade cyklen bare så i deres garage som nogle foreslog.
>
> Der er iøvrigt 4 fabrikscykler som Rossi,Gibernau,Ukawa, og Hayden
> kører på...resten er lower spec. d.v.s at også Max faktisk ikke kører
> på en fabrikscykel og det er det han _altid_ ref. til når han er
> blevet nr. 3 eller deromkring,at han er glad for det er hvad man kan
> forvente på inferiørt materiel (læs: kan bruge som undskyldning).Og
> egentlig er det lidt synd at han ikke har en,så vi selv kan se...
>
> >Dvs at Sete burde have adgang til samme stumper som Rossi. Om han så
bruger
> >dem er jo en anden sag.
>
> Akkurat,man ved aldrig helt,selv full factory spec. kan godt give
> adgang til nye stumper på lidt forskelligt tidspunkt.Det var en slet
> skjult sandhed at f.eks Doohan altid fik de sidste nye stumper lidt
> før alle de andre fabrikskørere,dette hang nu i høj grad også sammen
> med at de fleste vidste at han også var manden der bedst kunne teste
> om det var noget der duede eller ej...
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
> http://62.79.120.117/
> (opdateret med nye dele:24-05-2003)



MKS - 74 (13-06-2003)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 13-06-03 16:07

On Fri, 13 Jun 2003 16:55:30 +0200, "peterl" <overground@hotmail.com>
wrote:

>Nogen bemærkede måske også at Makoto Tamada's 'Bridgestone'-Honda (Er det
>Pramac hans team hedder? Jeg kan ikke huske det) var blevet opgraderet til
>2003-versionen på Mugello.

Det gjorde jeg faktisk ikke engang,for ringe ,så er der een der er
rimelig knotten kan jeg forestille mig (Max ).Edwards var,for at
udtrykke det meget mildt, rimelig negativ over at Hayden fik en Full
Factory,mens han ingenting fik,de (Honda) sagde til ham at der måske
kunne blive en 2002 i et team,men en fabrikscykel kunne der ikke blive
tale om.I betragtning af hvad han havde gjort for dem i Superbike og
at f.eks Bayliss fik en fabriks-Duc,forstår man det jo egentlig
godt,men der er ligeså meget politik som køreevner i hvem der får
hvilket sæde.

>Jeg regner da med at flere af dem der kører 2002 modellen bliver opgraderet
>til 2003 modellen i løbet af sæsonen, ikke mindst Biaggi... Vi får se.

Det ville nu være rart...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-05-2003)

peterl (13-06-2003)
Kommentar
Fra : peterl


Dato : 13-06-03 16:21

Jeg erindrer en kommentator der spredte løse rygter om at Edwards måske skal
over i Camel-teamet til næste år, sammen med Biaggi...???

Hvem ved?

Hvad blev der forøvrigt a Moriwaki-Honda'en???

-PeterL

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message
news:jmpjev44og2u0g0e8ttvk2jif4vhbugt0i@4ax.com...
> On Fri, 13 Jun 2003 16:55:30 +0200, "peterl" <overground@hotmail.com>
> wrote:
>
> >Nogen bemærkede måske også at Makoto Tamada's 'Bridgestone'-Honda (Er det
> >Pramac hans team hedder? Jeg kan ikke huske det) var blevet opgraderet
til
> >2003-versionen på Mugello.
>
> Det gjorde jeg faktisk ikke engang,for ringe ,så er der een der er
> rimelig knotten kan jeg forestille mig (Max ).Edwards var,for at
> udtrykke det meget mildt, rimelig negativ over at Hayden fik en Full
> Factory,mens han ingenting fik,de (Honda) sagde til ham at der måske
> kunne blive en 2002 i et team,men en fabrikscykel kunne der ikke blive
> tale om.I betragtning af hvad han havde gjort for dem i Superbike og
> at f.eks Bayliss fik en fabriks-Duc,forstår man det jo egentlig
> godt,men der er ligeså meget politik som køreevner i hvem der får
> hvilket sæde.
>
> >Jeg regner da med at flere af dem der kører 2002 modellen bliver
opgraderet
> >til 2003 modellen i løbet af sæsonen, ikke mindst Biaggi... Vi får se.
>
> Det ville nu være rart...
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
> http://62.79.120.117/
> (opdateret med nye dele:24-05-2003)



MKS - 74 (13-06-2003)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 13-06-03 16:50

On Fri, 13 Jun 2003 17:20:52 +0200, "peterl" <overground@hotmail.com>
wrote:


>Hvad blev der forøvrigt a Moriwaki-Honda'en???

Det var aldrig meningen at Moriwaki'en MD211VF skulle køre en hel
2003-sæson.Deres optræden i løbet på Suzuka var nærmest at betragte
som en shakedown-test.De arbejder nu på et nyt chassis og måske så at
stille op i Pacific-GP'et på Motegi.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-05-2003)

John Jensen (13-06-2003)
Kommentar
Fra : John Jensen


Dato : 13-06-03 16:47

>
> >Jeg regner da med at flere af dem der kører 2002 modellen bliver
opgraderet
> >til 2003 modellen i løbet af sæsonen, ikke mindst Biaggi... Vi får se.
>
> Det ville nu være rart...
>
> --
> -Michael

Så skulle Max jo bare til at finde på en anden undskyldning hver gang Rossi
eller en anden kørte fra ham,
Jeg kan ikke erindre nogen sæson hvor han ikke har haft en eller anden
røvsyg undskyldning hvergang det
er sket, det ville klæ ham bedre simpelthen at indrømme at han ikke havde
været i stand til at sætte cyklen
& sig selv op, så han kunne vinde det pågældende løb.

Dette skal ikke forståes sådan at jeg ikke kan lide Max, han er en af de
bedste, og et stort talent, men som
jeg ser det så er forskellen at hos Max skal ALT være 111% on target for at
han yder en toppræstation, hvorimod
en som Rossi selv med en 90% rigtig set up, går ud og yder 110%.

Det er med Max lidt som med KR.junior, der klages altid over at de andre har
bedre materiel & mange flere
HK, men sandheden er vel at de ikke ved det....
Bortset fra det så tror jeg Suzuki kunne gøre et smart move ved at skille
sig af med junior efter denne sæson,der
må være flere der er ved at være røvtrætte af altid at høre hvor god, hurtig
& motiveret han er, når så 2.køreren
i teamet (Hopper) gang på gang tører røven på ham.

/ John



MKS - 74 (13-06-2003)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 13-06-03 17:00

On Fri, 13 Jun 2003 17:47:08 +0200, "John Jensen"
<John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:


>Så skulle Max jo bare til at finde på en anden undskyldning hver gang Rossi
>eller en anden kørte fra ham,

For så vidt ganske enig,men netop derfor ville jeg også gerne ha' han
fik en Full Factory,det bliver lidt trættende at høre på i længden
.Min klare favoritmand i øjeblikket er Sete,ikke at jeg regner med
at han vinder,det er forsåvidt (næsten) ligegyldigt,det er bare ham
jeg holder med .

>Jeg kan ikke erindre nogen sæson hvor han ikke har haft en eller anden
>røvsyg undskyldning hvergang det
>er sket,

Me neither..

>det ville klæ ham bedre simpelthen at indrømme at han ikke havde
>været i stand til at sætte cyklen
>& sig selv op, så han kunne vinde det pågældende løb.

Det gjorde han faktisk lidt efter Mugello,jeg hørte ham ikke brokke
sig over cyklen der,han sagde mere at han gav hvad han kunne..

>Bortset fra det så tror jeg Suzuki kunne gøre et smart move ved at skille
>sig af med junior efter denne sæson,der
>må være flere der er ved at være røvtrætte af altid at høre hvor god, hurtig
>& motiveret han er, når så 2.køreren
>i teamet (Hopper) gang på gang tører røven på ham.

He-he,jeg tror du deler den opfattelse med ganske mange,Roberts er den
type at hvis ikke han kan være med helt fremme så gider han slet ikke
- Hopkins forsøger da i det mindste stadig,under svære vilkår,utroligt
at de ikke kan skrue noget ordentligt sammen hos Suzuki .

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-05-2003)

Rune \(Bandit600R\) (13-06-2003)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 13-06-03 18:08

-Snip-

utroligt
> at de ikke kan skrue noget ordentligt sammen hos Suzuki .

JA! Jeg går stadig og håber at det snart lykkedes... Lav en ordentlig cykel,
og fyr Roberts
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.489 / Virus Database: 288 - Release Date: 10-06-2003



Rune \(Bandit600R\) (13-06-2003)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 13-06-03 18:04

Tak for hjælpen

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.489 / Virus Database: 288 - Release Date: 10-06-2003



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409246
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste