Nogen bemærkede måske også at Makoto Tamada's 'Bridgestone'-Honda (Er det
Pramac hans team hedder? Jeg kan ikke huske det) var blevet opgraderet til
2003-versionen på Mugello.
Jeg regner da med at flere af dem der kører 2002 modellen bliver opgraderet
til 2003 modellen i løbet af sæsonen, ikke mindst Biaggi... Vi får se.
-PeterL
"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message
news:7aojev0cudp1u9al6og8bvs3a9c9fveqeq@4ax.com...
> On Fri, 13 Jun 2003 15:15:02 +0200, "lange" <morten.lange@postman.dk>
> wrote:
>
> >Han havde en 'less spec' mc i starten af året, men da Kato døde overtog
han
> >Katos 'full spec' mc.
>
> Rigtigt...Fausto Gresini teamet som Sete kører for har 2 cykler,en
> 2003 full factory spec. RC211V (også kaldet B af nogle) og en 2002
> spec RC211V(A) i et sattelit team.Fabrikscyklen var Kato's og Sete
> kørte som 2.mand på sattelitcyklen,men Sete har nu fået fabrikscyklen
> og Kiyonari har så overtaget 2002 cyklen.Forskellen på de 2 cykler er
> relativt lille i form af performance ifølge Sete selv,han vandt
> således i Kato "mindeløbet" på 2002 cyklen og først derefter blev det
> afgjort at han skulle have fabrikscyklen,hvilket har været en svær
> beslutning for både ham,men også teamet.Der blev bragt mange forslag
> frem om at man ikke burde bruge den overhovedet mere i år,fysisk er
> det naturligvis ikke Kato's cykel han kører på,den blev helt knust,men
> bare det sæde som Kato havde,så mere symbolværdien.Sete sagde selv
> lige efter at han ikke ønskede det sæde og at han heller ikke ville
> bede om det,på den anden side så er det måske også lidt fjollet at
> lade cyklen bare så i deres garage som nogle foreslog.
>
> Der er iøvrigt 4 fabrikscykler som Rossi,Gibernau,Ukawa, og Hayden
> kører på...resten er lower spec. d.v.s at også Max faktisk ikke kører
> på en fabrikscykel og det er det han _altid_ ref. til når han er
> blevet nr. 3 eller deromkring,at han er glad for det er hvad man kan
> forvente på inferiørt materiel (læs: kan bruge som undskyldning).Og
> egentlig er det lidt synd at han ikke har en,så vi selv kan se...
>
> >Dvs at Sete burde have adgang til samme stumper som Rossi. Om han så
bruger
> >dem er jo en anden sag.
>
> Akkurat,man ved aldrig helt,selv full factory spec. kan godt give
> adgang til nye stumper på lidt forskelligt tidspunkt.Det var en slet
> skjult sandhed at f.eks Doohan altid fik de sidste nye stumper lidt
> før alle de andre fabrikskørere,dette hang nu i høj grad også sammen
> med at de fleste vidste at han også var manden der bedst kunne teste
> om det var noget der duede eller ej...
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
>
http://62.79.120.117/
> (opdateret med nye dele:24-05-2003)