Kan til dels tilslutte mig Armand, meeeen der findes da også tøser som kan
skrue lidt og gerne vil have en sjov MC.
I så fald er det en herlig maskine

har haft meget sjov ud af min, men
man (jeg) bliver hurtig træt af den hvis der skal køres meget by kørsel
eller lange turer. Den kører altså bedst med hanen i bund og skarpe sving -
ved 50km/t svarer motorgangen lidt til en øvert i tomgang
(Diiing-di-di-diiingggg) - og langturer er lidt anstrengende...
Desuden er benzin økonomi en by i Rusland
Såeee, leder du efter en pålidelig, økonomisk, kultiveret "pige" cykel - så
glem det!
/Jesper
RD350 - '88
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
news:9a0vpo$hen$15@news.cybercity.dk...
>
> Lene <lene@doek.dk> skrev i en news:99v8th$f4q$1@news.net.uni-c.dk...
> >
> > Jeg har fået tilbudt en motorrenoveret RD 350 til favør pris. Er der
> > nogen derude, som har erfaringer med sådan et lille bæst?
>
> Hold dig fra den!
> RD 350'ere er oftest nogle (af voksne knallert-drenge) forskruede
> apparater.
> uanset vellyden i ordvalget "motor-renoveret" (hvor meget (lidt!) dækker
> det forøvrigt?), skal du som (med al respekt) pige holde dig til mere
> reelle modeller der starter og kører hvergang du drejer nøglen. Det der
> med at står og fix-fakse med det originale værktøj på en mørk landevej
> skal du lade knægtene om!
>
> --
> Armand.
>
>
>
>