"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:bbciui$1ibf$7@news.cybercity.dk...
>
> wheeler <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en
> news:6s9Ca.1259$CT6.928@news.get2net.dk...
> > I min søgen efter en US'model (primært fordi de fåes "nyere" dvs.
indreg.
> i
> > 1999/2000 og samtidig er til at betale), faldt jeg over denne
> > forhandlerannonce. Det er R'-modellen
> >
> > Pris excl. levering: kr.69.997,-
> > Årgang: 1997
> > Kilometerstand: 18000 km.
> > Motorstørrelse: 598 ccm.
> > Farve: Grå/rød
> > Udstyr: Super velholdt. altservice passet
> >
http://www.aagesen.dk/usedmccloseup.asp?prod='87'
> >
> > Jeg går ud fra at den står i org.lak ?
> >
> > Udover den lille effektforskel på 10HK er der så andet end alu-rammen,
som
> > skiller sig ud fra denne og US-modellen ?
>
> Det ér en US'er! :-|
>
> - Farverne er originale US-farver!
> - R-modellen har en look-alike USD-gaffel med deraf følgende markante
> bremsebefæstigelse, det har Ågersens ikke!
> - Refleksen på siden af forgaflen er en US-reminiscens.
>
> --
> Armand.
>
Desuden ses det også at sædekanten foran, kryber op af tanken, hvilket ikke
er tilfældet på "den fede" FZR 600 R model.
Jeg forstår ikke at Aagensen, som har været (stadig er??) autoriseret Yamaha
forhandler kan lave sådan en fejl.
Desuden er FZR 600 R modellen ikke produceret i 1997, da den kun blev
produceret i 1994-1995, hvorefter Thundercatten afløste den.
Som Armand siger, så er det der en US model, og har "kun" 91 hk. Og selv om
den er i god stand er 70K ALT for meget.
Hvis du skal have en US model eller en FZR 600 (uden R) må den efter min
mening kun koste over 50, hvis den har få kilometer og er i exceptionel god
stand.
Hvis du bevæger dig op på 60 K kan du finde en CBR 600 F2 eller lignende til
samme pris, og gøre et meget bedre køb.
Smid lige netop den de har stående der ud af hovedet.
mvmch
christian, med den rigtige FZR 600 R model !!!!!!!!!!!