"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> wrote in message
news:3ed2797a$0$32455$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Men hvad betydder mest? Et skilt på døren, eller hvordan man har det med
at
> komme i forretningen/værksteddet?
Vælg den forhandler du bedst kan li'. Skidt med skiltet - en CB500 går
næppe i stykker lige med det samme.
Niels
S FAU
PS. En lille husker til alle (måske mest de grønne):
Hvis I får lavet noget på værkstedet og værkstedet laver en skade på din
cykel (ridser/buler) så få dem fikset på værkstedets regning.. og KUN den
skade der er lavet - ikke også noget andet smart nu de er igang med
cyklen...!!!
Et eksempel: Værkstedet buler tanken ved 1000km service og skal udbedre
skaden. Der bliver foreslået at hele cyklen samtidig får en gang klarlak og
der aftales en pris. Prisen holder absolut ikke og cyklen bliver ikke
leveret før kunden har betalt langt over det aftalte beløb (=staklen har
selv betalt for værkstedets kludren) :-/