In article <bar6c3$134m$1@news.net.uni-c.dk>, Christian Pedersen
says...
> Olien jeg bruger er en 10/40 semisyntetisk. Olien kommer heller ikke ud af
> pakdåser men bliver "spist" af stempel nr. 3 og ud gennem udstødning.
>
> Motoren er ellers tæt for olie. Har lige skiftet olie og udstødning. Kørte
> 5-6 dage uden problemer. Så pludselig stort olieforbrug.
>
>
> "wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:kW8Aa.985$sz1.970@news.get2net.dk...
> >
> > "Christian Pedersen" <christian@pedersholm.dk> skrev i
> >
> > > ville jeg ikke mene for ringene har ikke været af da de ikke var slidte
> og
> > > sidste år brugte den ikke en dråbe olie og heller ik de første 500 km i
> > år.
> >
> >
> > [KLIP]
> > Når problemet er opstået pludseligt (?) - hælder jeg mest til at andet
> > (tyndere) olie er skyld i problemet - har du skiftet mærke/viskositet ifm.
> > din "renovering"
> > Er dit krumtaphus "utæt" ? Har du skiftet pakdåser v/krumtappen ?
> >
> > --
> > Wheeler
> > Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600 eller CBR 600 (F3->) har
> interesse
> >
> >
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler
> >
> >
> >
>
>
>
Et gæt:
'Olietyvene' ved ventilerne. De runde pakninger der sidder omkring
ventilerne. De er - forholdsvis - lette at skifte, og jeg mener at de
følger med pakningssættet.
--
/Hekto
Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto
.... What about
www.mc-portalen.com ?