Mads Stetter wrote:
>>>
>>> Har du kigget hos Rydberg, han har vist 2 stående.
>>>
>>> Mogens
>>> TA
>>
>> Ja og jeg handler aldrig nogen sinde ude ved ham igen.
>
> Fortæl fortæl... Eller evt. læg en anmeldelse på
www.dmcn.dk
>
> MVH Mads Stetter
Når vi når uge 28 har jeg haft min yzf1000r i et år. Jeg er blevet vældig
glad for den.. Jeg kunne bruge milliarder af timer på små veje,
lyskrydsdueller osv.. Den er simpelthen så fed at køre på, og så har den en
overflod af hk over hele registret. Samtidig er den virklig flot, stor kåbe=
touring, som jeg gerne vil, og så kan jeg passe den.
Jeg kommer ud fredag uge 28 for at hente min nyindkøbte yzf. Jeg spørger om
den er klar, tjekket olie, kølervæske, luft osv. kortsagt der skulle være
lavet service på den når jeg hentede den. Henrik sagde ja og at den var så
god som ny, så jeg gav ham checken. Efter jeg havde prøvet den ugen for
inden havde jeg spurgt om den havde været skadet, og han svarede NEJ. Prøv
lige at spørg om man kunne se mit smil igennem hjelmen da jeg rullede hjem.
Jeg ruller derefter til skagen sammen med klubben. Søndag da vi skal hjemaf
ryger vi på motorvejen.. Olielampen lyser...??? shit hvad nu... Ind til
siden, og se hvad. Min kammerat fulgte med ind i nødsporet, og vi diskutere
lidt hvad vi gør. Han mener at det er en oliestandslampe, så vi triller
videre hjem med 80 km/t.Jeg var sku lidt nervøs for at den at den kørt tør.
men det lød ikke såen. Det var ved hadsten. da vi kommer til Galten ved
Århus, kunne jeg fylde ca 6 dl olie på.... Så er det lige jeg spørger???
hvem fanden har tjekket olien på den inden jeg fik den?? for værkstedet har
sku ikke....fuck jeg var arrig. Ud til rydberg mandag og klage. Ja det kunne
de sandelig ikke forstå...??? nej det kunne jeg heller ikke. Efterfølgende
var der ingen problemer.
Nå men for 3 uger siden køre jeg den ud til Probike for at få lavet service
på den. Bent havde ikke lige tid så vi aftalte at lade den stå, og så ville
han ringe når den var klar. Da han åbner for den, og skal skifte tændrør,
var han vidst lige ved at falde bagover. De var aldrig nogensinde blevet
skiftet??? Katoden var slidt fuldstændig helt ned. Ja man kan sige at der
slet ingen katode var. DEt burde oxo være skiftet ved service, inden jeg fik
den! Vi snakker altså om en cykel der har gået 36000 km.. Det er sku da et
under at den i det hele taget kunne starte.
Han fortæller så at den trængte til nye pakninger i forgaffel. Da han
skiller forgaflen ad, viser det sig at den pal/pind ( ved ikke hvad den
hedder) der sidder i bunden af røret som man skruer skruen op i, i bunden er
knækket i begge gafler???? hvordan fanden kan de knække???? Rydberg sagde at
den ikke havde været skadet. Men de kan altså ikke knække ved at man køre
hurtigt! ?????
Jeg føler mig snydt så grusomt. Jeg har snakket med andre mcister, og de har
aldrig hørt eller set noget lign. Jeg handler aldrig ude ved ham igen.
--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman